۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 85029409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانی: با ارزیابی به‌موقع پرسپولیس را بردیم/ لذت فوتبال به هواداران است

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به برتری این تیم مقابل پرسپولیس گفت: در این بازی توانستیم با ارزیابی و آنالیز به موقع پیروز شویم. می‌دانستیم که پرسپولیس با گذشت زمان بازی، فشارش را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شاهرخ بیانی بعد از پیروزی یک بر صفر هوادار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. از شرایط پرسپولیس آگاه بودیم و می‌دانستیم این تیم چگونه فوتبال بازی خواهد کرد. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ما است و فوتبال زیبایی ارائه می‌کند و نتایجش هم مشخص است. این تیم در صدر جدول است.

وی افزود: ۱۵ دقیقه نخست بازی پرسپولیس را ارزیابی کردیم و رفته رفته بازیکنان ما اعتماد به نفس پیدا کردند. هوادار تیم جوانی است. مسعود شجاعی یکی از بازیکنان با تجربه‌ای است که به تیم ما خیلی کمک کرد و هوادار را در این بازی راه انداخت. در نیمه اول هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند.

بیانی تأکید کرد: می‌دانستیم در نیمه دوم هرچه زمان بگذرد پرسپولیس فشارش را بیشتر می‌کند. سه تعویض خوب در این بازی انجام داده و شرایط تیم را عوض کردیم. پرسپولیس هم می‌توانست بازی را ببرد اما مهاجم ما یک توپ در نیمه دوم نصیبش شد که آن را تبدیل به گل کرد.

مربی هوادار درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه و فشاری که به داور وارد کردند، گفت: لذت فوتبال به تماشاگرانش است. هم کادر فنی و هم بازیکنان لذت می‌برند. بازیکنان ما انرژی داشتند و خودشان را برای حضور تماشاگران آماده کرده بودند. تماشاگران هم از بازی لذت بردند. در مورد برد و باخت هم بالاخره باید یک تیم ببرد و یک تیم ببازد. ما خوشحالیم که تماشاگران به ورزشگاه آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha