۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 5304
کد خبر: 85029617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: همه دلسوزان به دولت کمک کنند

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85029617
نماینده مجلس: همه دلسوزان به دولت کمک کنند

شیراز- ایرنا- نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع بسیجیان استان فارس گفت: دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی و از خودگذشتگی در تلاش است تا مشکلات موجود در کشور را کاهش دهد و از این رو، همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی باید به دولت کمک کنند.

به گزارش دریافتی روز سه‌شنبه از دفتر نماینده سپیدان و بیضا در مجلس، محسن علیزاده این سخنان را در اجلاس مجمع بسیجیان استان فارس مطرح کرد، اجلاسی که با معرفی وی به عنوان رئیس جدید این مجمع همراه بود.
بنا بر این گزارش، در اجلاس مجمع بسیجیان استان فارس که در شیراز برگزار شد، با اهدای حکم مسئولیتی از طرف رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، محسن علیزاده رئیس مجمع بسیجیان استان فارس شد.

نماینده مجلس: همه دلسوزان به دولت کمک کنند

در این آیین، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس به نمایندگی از سازمان بسیج مستضعفین حکم مسئولیت علیزاده را اعطا کرد.

مساله محوری و مطالبه گری در دستور کار مجمع بسیجیان استان فارس
رئیس مجمع بسیجیان استان فارس در این آیین همچنین گفت: متخصصین عضو در این مجمع، این توانایی را دارند در کنار مسئولان اجرایی استان و با نگاه مساله محور، نسبت بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی برای حل آنها با هدف همراهی با دولت اقدام کنند.
علیزاده با بیان اینکه این مجمع برگرفته از مردم است و در راستای امیدآفرینی و رفع مشکلات آنها گام بر می دارد.، تصریح نمود: در این راستا یکی از مهم ترین رویکردهایی که در محمع بسیجیان استان فارس مد نظر داریم، مساله محوری و مطالبه گری است و حتما این مطالبه گری را از مدیران دستگاه های اجرایی خواهیم داشت.
رئیس مجمع بسیجیان استان فارس یادآور شد: همه بسیجیان استان در این مجمع نقش آفرین هستند و در تلاش هستیم با نگاه عمیق تر، علمی تر و منطبق با واقعیت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و ارائه مشورت های لازم، تصمیم های درست تری برای رفع مشکلات مردم گرفته شود.
وی با بیان اینکه مدیران اجرایی در کنار متخصصین مجمع بسیجیان می توانند کارهای ماندگار و اثربخشی را انجام دهند، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد طرح ها و پیشنهادهای ارائه شده در کارگروه های تخصصی ارائه شده را در اجلاسیه کشوری بسیج پیگیری کنیم.
علیزاده هم اکنون مسئولیت های دیگری از جمله رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، عضو کمیسیون اقتصادی، رئیس هیات تحقیق و تفحص از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و عضو هیات مقررات زدایی و تسهیل فرآیند کسب و کار را نیز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha