۲ هزار و ۳۰۰ نفر در اراک فیلم‌های جشنواره فجر را تماشا کردند

اراک  - ایرنا - رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در اراک فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را تماشا کردند.

«علی محمدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲۰ فیلم در سه سانس از ۱۷ تا بیست و چهارم بهمن‌ماه جاری با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در فرهنگسرای شهر اکران شد.

وی بیان کرد: فیلم‌های شماره ۱۰ اثر «حمید زرگرنژاد» و غریب اثر «محمد حسین لطیفی» از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های جشنواره فجر در اراک بودند.

رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: فیلم‌های یادگار جنوب به کارگردانی «پدرام پور امیری و حسن دوماری »، سرهنگ ثریا به کارگردانی«لیلی عاج »، آن ها مرا دوست داشتند به کارگردانی«محمدرضا رحمانی »، در آغوش درخت به کارگردانی« بابا خواجه پاشا» و عطرآلود به کارگردانی «هادی مقدم دوست» در ایام الله دهه مبارک فجر در فرهنگسرای شهر اراک اکران شد.

محمدی گفت: همچنین فیلم‌های سینمایی هفت بهار نارنج به کارگردانی «فرشاد گل سفیدی »، هوک به کارگردانی «حسین ریگی»، چرا گریه نمیکنی به کارگردانی «علیرضا معتمدی»، پرنده باز است به کارگردانی «کیومرث پوراحمد»، جنگل پرتقال به کارگردانی«آرمان خوانساریان»، آه سرد به کارگردانی «ناهید عزیزی »، هایپاور به کارگردانی«هادی محمدپور»، کاپیتان به کارگردانی《محمد حمزه ای»، شماره ۱۰ به کارگردانی «حمید زرگرنژاد»، گلهای باوارده به کارگردانی «مهرداد خوشبخت»، بعد از رفتن به کارگردانی«رضا نجاتی» ، وابل به کاردانی«مهرداد خوشبخت»، اتاقک گلی به کارگردانی «محمدعسگری» ، غریب به کارگردانی « محمد حسین لطیفی» و روایت ناتمام سیما به کارگردانی « علیرضا صمدی»، از دیگر فیلم‌هایی بود که در اراک به روی پرده رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha