۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85030007
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات ژیمناستیک زنجان انتخاب شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85030007
رییس هیات ژیمناستیک زنجان انتخاب شد

زنجان - ایرنا - علی فرامرزلو با ۲۶ رای مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ژیمناستیک استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان زنجان روز سه شنبه با حضور محسن سلیمانی، دبیر فدراسیون این رشته ورزشی، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، ۲ نفر ثبت نام کرده بودند که میترا سیروسی قبل از شروع انتخابات کناره گیری کرد و تنها علی فرامرزلو به عنوان تنها نامزد، سکان هدایت این هیات را در دست گرفت.

رییس هیات جدید ژیمناستیک استان زنجان در این جلسه به برنامه های خود اشاره کرد و گفت: در این دوره شعار وحدت را برای پیشبرد برنامه ها مد نظر قرار داده ایم، چرا که اختلافات حتی به ظاهر کوچک آسیب وارد می‌کند.
علی فرامرزلو افزود: ژیمناستیک نگین رشته های ورزشی استان محسوب می‌شود و در این میان ۱۰درصد بیمه شدگان ورزشی به این رشته اختصاص دارد و امیدواریم این میزان به ۲۰ درصد برسد.

وی اضافه کرد: پیش از این، ژیمناستیک زنجان جزو سه تیم شاخص استان بود و تلاش می‌شود این مهم در دوره جدید استمرار داشته باشد.

فرامرزلو نگاه ویژه به رشته ژیمناستیک در شهرستان ها، برگزاری دوره های مختلف مربیگری و فعال شدن بیش از گذشته این رشته ورزشی در حوزه بانوان را از جمله برنامه‌های آتی هیات ژیمناستیک زنجان ذکر کرد.
پیش از نیز فرامرزلو هدایت ژیمناستیک استان را برعهده داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha