فخرالدینی: با رحمتی پیشرفت خوبی داشتیم/ هواداران تراکتور همیشه به من لطف داشتند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امسال سال خوبی برای ما بوده و توانستیم با سید مهدی رحمتی پیشرفت خوبی داشته باشیم.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این فصل اظهار داشت: خوشبختانه امسال تیم خیلی خوبی داریم و با این تیم جوان نتایج فوق‌العاده‌ای برای فوتبال اراک کسب کردیم. با توجه به هزینه‌ای که باشگاه کرده و رده‌ای که اکنون در آن قرار گرفته‌ایم، خدا را شکر می‌کنم. ما توانستیم به یکدلی برسیم و بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره رفتار هواداران تراکتور در تبریز عنوان کرد: من همواره در تبریز راحت بودم و هواداران تراکتور همواره به من لطف داشتند و مشکلی از این جهت نبوده است.

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره موفقیت این تیم با سرمربیگری سید مهدی رحمتی یادآور شد: امسال سال خوبی برای آلومینیوم بود. با رحمتی رو به جلو رفتیم و پیشرفت خوبی داشتیم. سعی می‌کنیم تا پایان لیگ نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم اراک را شاد کنیم.

وی در واکنش به کارت زردی که در دیدار برابر تراکتور گرفت، گفت: متاسفانه یک کارت زرد در این دیدار گرفتم و در بازی برابر سپاهان حضور ندارم. بعد از ۱۹ هفته اولین بار است که محروم شدم. کارت‌هایی که دریافت کردم، متعادل بوده است. در ۱۹ هفته چهار کارت زرد گرفته‌ام. تمرین و استراحت می‌کنم تا خود را برای بازی بعد برسانم و به بتوانم به برد تیم کمک کنم.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و به تساوی بدون گل دست یافت. این تیم با ۲۹ امتیاز در رده ششم جدول ایستاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha