۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85030356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه عمومی تهران ۹۲ درصد است

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: از ۱۷۴ هزار میلیارد تومان منابع عمومی بودجه این استان، ۱۷۲ هزار میلیارد تومان آن یعنی ۹۲ درصد در ۹ ماه امسال سهم درآمدهای مالیاتی بوده‌است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محمدعلی‌ مهری روز سه شنبه در جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان تهران با اشاره به منابع عمومی بودجه خاطرنشان کرد: سهم درآمدهای مالیاتی در بوجه عمومی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: لیست دستگاه‌هایی که سهم درآمدی آنها محقق نشده، آماده و همچنین از ظرفیت‌های مالیاتی برای سال آینده و نقش آن در تورم تحلیلی ارائه شود تا بتوان برای سال آینده در حوزه سرمایه‌گذاری استان اقدامات موثری را پیگیری کرد.
این مسئول با اشاره به فرصت اطلس سرمایه‌گذاری استان تهران افزود: اطلس سرمایه‌گذاری بستری برای سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت‌ها و اولویت‌های استان است و طی چهار سال آینده باید به مرحله‌ای برسیم که تمام سرمایه‌گذاری‌های تهران بر اساس حوزه های سرمایه‌گذاری در این اطلس انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به طرح های حوزه میراث فرهنگی اظهار داشت: ۲۴ مورد فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان در شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند نیازمند اعلام نظر منابع طبیعی جهت تعیین تکلیف وضعیت زمین است که مقرر شد تا پایان فروردین ماه سال آینده منابع طبیعی اعلام نظر کند.
این مسئول با اشاره به اهمیت گردشگری تاکید کرد: سیر دقیق مراحل دریافت مجوز در اطلس سرمایه‌گذاری مشخص شود تا سرمایه‌گذار بخش خصوصی به راحتی برنامه‌ریزی و مسیر را طی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha