۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبر: 85030357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارت نوروزی بر اصناف مشهد آغاز شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبر: 85030357
طرح نظارت نوروزی بر اصناف مشهد آغاز شد

مشهد-ایرنا- رییس اتاق اصناف مشهد گفت: طرح نظارت بر اصناف ویژه نوروز ۱۴۰۲ از امروز، سه‌شنبه در سطح شهر مشهد با فعال شدن گروههای نظارتی آغاز شد.

هادی مخملی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله نخست از این طرح نظارتی درج قیمت بر روی کالاها و صدور صورتحساب توسط واحدهای صنفی از سوی گروههای ناظر مورد بررسی قرار می گیرد که در این راستا همه فروشندگان باید کالاهای در معرض فروش خود را برچسب قیمت زده و نسبت به صدور صورت حساب برای مشتریان اقدام کنند.

وی بیان کرد: در مرحله دوم این طرح نظارتی که از ۱۰ اسفندماه آغاز می شود و ویژه مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود، واحدهای صنفی مرتبط با فروش ملزومات عید نوروز ۱۴۰۲ شامل کیف، کفش، پوشاک، میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار به صورت ویژه تحت نظارت قرار خواهند گرفت تا از بروز برخی تخلفات مانند گران فروشی یا عدم درج قیمت جلوگیری شود.

مخملی اظهار داشت: در ادامه طرح ویژه نظارت نوروزی، ۶ پایگاه نظارت و بازرسی در سطح شهر مشهد مستقر می شود و اولویت ناظرین رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی از تخلفات صنفی خواهد بود که اجرای این مرحله از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: پایگاه های بازرسی و نظارت بر اصناف در سطح شهر مشهد در ایام نوروز شامل چهار پایگاه در اطراف حرم مطهر رضوی و منطقه ثامن، یک پایگاه در میدان بار (سپاد) و یک پایگاه مرکزی در اتاق اصناف واقع در خیابان شهید صادقی خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به مقارن شدن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۲، طرح ویژه نظارتی ضیافت نیز با اولویت کالاهای اساسی و مورد نیاز همشهریان از سوی ناظرین صنفی اجرا می شود که آغاز آن از ابتدای ماه مبارک رمضان و پایان آن عید سعید فطر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha