۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85030374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقانلو: نمی‌توانم از مردانی بگذرم/ آغاز اردوی تیم ملی تکواندو از ۲۹ بهمن

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص جراحی کاپیتان تیم و دوری چهار ماهه او گفت: می‌دانم حرف و حدیث‌ها آغاز می‌شود اما نمی‌توانم از سجاد مردانی بگذرم چرا که او مهره ارزشمندی است.

بیژن مقانلو روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط فعلی تیم ملی تکواندو مردان، اظهار داشت: ۲۱ نفر در اردو داریم و تیم را به دو بخش تقسیم کردیم تا در تورنمنت فجیره و جام ریاست جهانی ترکیه حضور یابند.

وی افزود: از عملکرد بچه‌ها رضایت دارم هرچند معتقدم ظرفیت تکواندوی ایران بیشتر از اینهاست. مسابقات ترکیه با حضور بهترین‌های اروپا برگزار شد و بهترین فرصت بود تا شرایط ملی‌پوشان را بررسی کنیم و همچنین رقیبان اروپایی که از بهترین‌های جهان هستند را متوقف کنیم.

مقانلو در مورد تعطیلی تمرینات تیم ملی، توضیح داد: بعد از حضور در این رویدادها، بازیکنان به اردو آمدند و پس از سه روز و طبق برنامه از قبل تدوین شده، تمرینات را تعطیل کردیم و دوباره از ۲۹ بهمن آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی در خصوص جراحی زانوی سجاد مردانی و اینکه آیا همچنان روی او در سنگین وزن حساب باز می‌کند؟ توضیح داد: نمی‌توانم از مردانی بگذرم چرا که او قبل از مصدومیتش عملکرد خوبی داشت. البته دست ما در سنگین وزن باز است و نادعلیان و عباسی را هم داریم.

وی در خصوص اینکه آیا مردانی مسابقات گرنداسلم و قهرمانی جهان را به دلیل مصدومیت از دست می‌دهد و با این اوصاف شانس چندانی برای کسب سهمیه ندارد، چگونه روی او حساب باز می‌کند؟ گفت: ببنید ما سه مسیر برای رسیدن به المپیک داریم. رنکینگ سیستم، مجموع دو گرنداسلم و سهمیه قاره‌ای. مردانی تا چهار ماه دیگر آماده می‌شود و باید آن زمان منتظر رنکینگ المپیکی باشیم و سپس تصمیم بگیریم. ضمن اینکه سهمیه قاره‌ای هم داریم.

مقانلو بیان کرد: همانطور که گفتم، دو بازیکن دیگر در سنگین وزن داریم. تلاشمان را خواهیم کرد تا سهمیه لازم را برای حضور در پاریس بگیریم.

وی در خصوص نفرات اعزامی به گرنداسلم گفت: باید در دور مقدماتی شرکت کنیم و خواسته‌ام این است با تمام قوا در چهار وزن المپیکی اعزام شویم تا بتوانیم سهمیه لازم برای فینال گرنداسلم را بگیریم. باید بهترین استفاده را از فرصت‌ها ببریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha