۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85030446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند قطره خون و جی‌پی‌اس جامانده در کیف؛ پرونده سرقت از منزل بنزما جنایی شد!

تهران- ایرنا- منزل مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اواخر ژانویه بار دیگر هدف سرقت قرار گرفت و حالا جزئیات عجیبی از این سرقت منتشر شده است!

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، منزل کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال واقع در سن‌سباستین دِ لو ریس، ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲(سوم بهمن) و همزمان با اینکه او در حال بازی برای تیمش مقابل الچه بود، هدف سرقت قرار گرفت.

بنزما پیش از این در سال ۲۰۱۹ و همزمان با حضور وی در دیدار رئال در ال‌کلاسیکو برابر بارسلونا، سرقتی دیگر را از منزلش تجربه کرده بود.

بر اساس گزارش‌ پلیس، سارقان در سرقت اخیر از حیاط خانه بنزما وارد شده بودند. چند روز بعد نیز پلیس ملی اسپانیا مظنونی را بازداشت کرده و این فرد فرانسوی در حال حاضر به‌دلیل اینکه امکان فرار دارد، در بازداشت پیش از محاکمه است.

چند قطره خون و جی‌پی‌اسی در کیف به‌سرقت‌رفته

نشریه اِی‌بی‌سی که به بخش‌های از این پرونده دست یافته، دو مورد از جزئیاتی که در بازداشت مظنون از سوی پلیس نقش داشته را افشا کرد.

اولین سر نخ این است که نامزد بنزما یک جی‌پی‌اس‌ را در یکی از کیف‌هایی که سارقان به سرقت برده بودند، جا گذاشته بود و این موضوع به طور دقیق موقعیت مکانی سارقان را لو داد.

و دومین سرنخ نیز کشف چند قطره خون روی لیوانی بوده که سارقان در زمان سرقت آن را شکسته بوده و پلیس با استفاده از آن، دی‌اِن‌اِی یکی از مظنونین را شناسایی کرد. بر اساس داده‌های به‌دست آمده از این نمونه خون، مظنون موردنظر در تخلفات مربوط به مواد مخدر و اخاذی در یک دبیرستان، سابقه‌دار بوده است.

بر اساس گزارش خبرنگار ای‌بی‌سی، پلیس بر این باور است که سه سارق اهل مارسی بوده و برای ارتکاب سرقت، از مارسی عازم اسپانیا شده و همگی خطرناک و جامعه‌ستیز هستند.

همچنین در گزارش مذکور این ادعا نیز مطرح شده «شخصی که اتومبیل را برای سرقت کرایه کرده، در ماه مه و محله‌ای در مارسی کشته شده است.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha