۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85030477
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

عقب‌ماندگی گیلان را با مدیریت جهادی جبران می‌کنیم

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه در سراسر استان فضای کار و تلاش و مدیریت جهادی حاکم است، گفت: این مهم در استان به محسوس است و همه شبانه روزی تلاش می کنیم تا عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی عصر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح پروژه احداث پل تقاطع غیرهمسطح کنار گذر کلاچای در محور رشت - رامسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مدیران در استان گیلان پای کار هستند تا پروژه های نیمه تمام و به جا مانده از گذشته را به سرانجام رسانده و مردم را از مزایای آن منتفع کنند.

وی بیان کرد: برنامه دولت این است که با تمام توان و نیز سرعت زیاد کارها را به پیش برده و پروژه ها را در حداقل زمان همراه با کاهش هزینه‌های سنگینی که پیش از این بر پروژه ها تحمیل شده بود، آنها را به اتمام برساند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ابراز امیدواری کرد با کمک و همراهی مردم که همیشه در صحنه بوده و پشتوانه دولت هستند، خدمات شایسته‌تری به آنان ارائه شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمامی از گذشته در استان برای ما به یادگار مانده که پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای، پل میدان گیل و پل کیازنیک از جمله آنها است، اضافه کرد: پروژه‌های بسیار از این دست در دست انجام است و به زودی به بهره برداری می رسانیم.

عباسی با بیان اینکه حتی افتتاح تصفیه خانه این منطقه را نیز با حضور رئیس جمهور در دستور کار داریم، اظهار کرد: پل کنارگذر کلاچای در مجموع با حدود ۶۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: حدود هشت سال و هر سال دولت‌ها مبالغی را به صورت قطره چکانی به این پروژه اختصاص می‌داد اما به سرانجامی نمی رسید تا اینکه ما در طول یک سال گذشته حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته و توانستیم آن را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

پروژه احداث پل تقاطع غیرهمسطح کنار گذر کلاچای در محور رشت - رامسر دارای ۱۷ دهانه به صورت ۱۵ دهانه ۲۵ متری و ۲ دهانه ۲۸ متری به طول ۴۳۱ متر به اضافه رمپ های ورود و خروج و احداث میدان زیرپل و خط کشی و نصب علایم ایمنی امروز به بهره برداری رسید.

احداث این پروژه که از اسفندماه سال ۹۲ آغاز شده بود با اعتبار نزدیک به ۶۲ میلیارد تومان بهره برداری.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha