بازسازی فرهنگی کشور در چارچوب معارف غنی ایمانی و بومی ضرورت دارد

ساری-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر شگرف بازآفرینی فرهنگی  بر مبنای مولفه های انقلاب اسلامی گفت: بازسازی فرهنگی کشور در چارچوب معارف غنی ایمانی و بومی ضرورت دارد. 

به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، روح الله سلگی در جلسه قرارگاه بصیرتی دیار علویان در سپاه کربلای مازندران افزود: معیار و ملاک فعالان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین باید مشی رهبر فرزانه انقلاب و مولفه های اساسی نظام اسلامی باشد.

این مسوول سیاسی با اشاره به فتنه اخیر، غفلت در بازسازی فرهنگی بر مبنای آموزه های انقلابی را از چالش های کشور برشمرد و بیان کرد: فرهنگ زیربنای توسعه و بستر تعالی بخش انقلاب اسلامی است.

وی تبلیغات پرحجم و غیر واقعی معاندان بر بستر باورهای غلط فرهنگی را یادآور شد وافزود: معاندان و حامیان آنها با مخالفت آشکار با مظاهر فرهنگی و نشاط ایرانیان هویت واقعی خود را عیان کردند.

معاون استاندار مازندران گفت:مخالفت با مظاهر رشد یافتگی و اعتلای کشور از سوی ایرانیان وطن دوست محکوم است.

سلگی خاطر نشان کرد: اجماع معاندان و دشمنان برای مانع تراشی در راه پیشرفت کشور مایه سرافکندگی و طرد آنان در پیشگاه ملت شده است.

وی با اشاره به خسارتهای فرهنگی فتنه افزود: گفت و گو و پاسخ به شبهات نسل جدید بویژه جوانان دهه هشتادی از گسست نسلی جلوگیری می کند.

این مسوول با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین در گام دوم، ماموریت راهبردی جریان انقلاب است.

سلگی با اظهار اینکه دشمن از فتنه انگیزی دست برنمی دارد افزود: مراقبت از سامانه های فرهنگی و آمادگی برای فتنه های جدید نیاز اساسی جبهه انقلاب است.

معاون استاندار مازندران خاطر نشان کرد: انفعال و وادادگی در عرصه فرهنگی خسارت بار و غیر قابل جبران است.

وی یادآورشد: جبهه انقلاب پیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت افزایی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور است.

سلگی تلاش دولت سیزدهم را در مسیر تقویت امید و همبستگی ملی واجد قدرشناسی و غرور انگیز دانست و افزود: دولت سیزدهم در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب پیشتاز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha