۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85030766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود تیمهای خارجی مدعو رقابتهای جهانی پرورش اندام به  رامسر

نوشهر -ایرنا- شماری از تیم های خارجی مدعو رقابتهای جهانی پرورش اندام که مراسم وزن کشی آن امروز چهارشنبه در رامسر آغاز می شود از روز گذشته وارد این شهرستان غرب مازندران شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ، در پی هدف‌گذاری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص میزبانی مسابقات بین المللی در کشورمان، در حالی که تنها ۲ ماه از رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ تهران می گذرد در ماه های ابتدایی سال ۲۰۲۳ ایران بار دیگر از روزهای ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه در استان مازندران و شهر رامسر میزبان رقابت های مستریونیورس در رشته های پرورش اندام، فیتنس، فیتنس چلنج، قویترین مردان و مچ اندازی خواهد بود.

از همین رو از روز گذشته تیم های خارجی برای حضور در این رقابت ها یکی پس از دیگری وارد کشورمان شدند و عده ای دیگر امروز می آیند.

بنابر این گزارش تاکنون تیم ملی عراق برای شرکت در مسابقات مستریونیورس با استقبال مسئولین وارد ایران شد که رییس فدراسیون عراق، ورزشکاران این کشور را در سفر به ایران همراهی می کند.

همچنین ۲ ورزشکار از روسیه به نام های گاوریلنکو و میروشنیک و حمود ولید از نیوزلند و جردن کاین از استرالیا جهت شرکت در مسابقات مستریونیورس ٢٠٢٣ ایران روز گذشته از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شدند الکساندر پریمینوف(مربی)، ولادیمیر کلتسف و رستم کریموکف(ورزشکار) از سوی مسوولان شهرستان رامر مورد استقبال قرار گرفتند.

برای اولین بار ایران در قالب مسابقات مستریونیورس میزبان یک رقابت حرفه ای(الیت پرو) در رشته های پرورش اندام و فیزیک خواهد بود.

ورود تیمهای خارجی مدعو رقابتهای جهانی پرورش اندام به  رامسر

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تا روز گذشته حدود ۱۰۰ ورزشکار از ۱۵ کشور برای حضور در رقاب تهای جهانی پرورش اندام در رامسر استقبال کردند که احتمال افزایش این آمار در امروز چهارشنبه وجود دارد.

به گزارش ایرنا،این مسابقات جهانی از ۲۶ تا ۳۰ ماه بهمن (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار می شود.

ورود تیمهای خارجی مدعو رقابتهای جهانی پرورش اندام به  رامسر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha