بهسازی جاده سرعین – آلوارس نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

اردبیل- ایرنا- فرماندار سرعین گفت: بهسازی و تعریض جاده گردشگری سرعین - آلوارس و پیست گردشگری نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

باقر باقر زاده روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع مسیر ۲۳ کیلومتری جاده سرعین- آلوارس پنج کیلومتر ابتدای مسیر پس از اتمام عملیات تعریض، با اجرای یک لایه روکش آسفالت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی همچنین درباره بهسازی مسیر سرعین-کنزق و سرعین- بیله درق گفت: امسال مسیر سرعین- کنزق با تامین اعتبار لازم آسفالت ریزی شد و مسیر بیله درق هم که یکی از مسیرهای پرتردد و گردشگر پذیر است،بهسازی و زیرسازی آن اجرا شد و مقرر گردید با مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر اجرا شود.

فرماندار سرعین همچنین از بازنگری دراجرای طرح هادی روستاهای سرعین خبر داد و گفت: اجرای طرح هادی در روستاهای هدف گردشگردی در اولویت قرار گرفته و مصمم هستیم تمامی روستاهای هدف گردشگری سرعین به روستاهای تلفیقی از صنعت گردشگری و کشاورزی تبدیل شوند.

باقرزاده گفت: در همین راستا عملیات اجرایی طرح هادی بیله درق در بهترین شکل ممکن اجرا شد ضمن اینکه اجرای سنگ فرش در این روستا موجب جلب رضایت اهالی شد.
بهسازی جاده سرعین – آلوارس نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

وی همچنین درخصوص احداث مراکز اقامتی در مسیرهای گردشگری سرعین گفت: پیگیر احداث کمپ اقامتی در مسیر گرده – کلخوران سرعین هستیم تا مسافران و گردشگران بتوانند در فصل تابستان از مسیر گردشگری گرده – کلخوران بخوبی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به برگزاری رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» افزود: «رویداد ۲۰۲۳» طلایی‌ترین فرصت برای شناساندن شهرستان سرعین به عنوان بهترین و مستعدترین مقاصد گردشگری است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: همه در این برهه از شهرستان سرعین انتظار دارند در مورد «رویداد ۲۰۲۳» عملکرد خوبی داشته باشد و ما در این زمینه همراه هم هستیم تا بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشیم.

سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha