اقدام عجیب فدراسیون فوتبال برای یک بازی معمولی

تهران- ایرنا- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک تصمیم عجیب برای یکی از بازی‌های لیگ برتر فوتسال گرفته است.

به گزارش ایرنا، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه در حالی برگزار می‌شود که تکلیف قهرمان یک هفته مانده به پایان مشخص شده است. مس سونگون با پیروزی در هفته گذشته مقابل گیتی‌پسند کار قهرمانی را یکسره کرد و حالا باید در هفته پایانی که دیدار تشریفاتی با سن‌ایچ برگزار کند.

طبق قانون سن‌ایچ ساوه میزبان مس در این دیدار بود اما مسوولان باشگاه مس از ساوجی‌ها خواستند که این بازی در تبریز برگزار شود تا بتوانند تدارک جشن قهرمانی را برای تیم خود ببینند. سن‌ایچی‌ها نیز با این خواسته موافقت کردند و قرار شد این بازی در سالن پورشریفی تبریز برگزار شود.

حالا سایت فدراسیون فوتبال خبری عجیب را در مورد این بازی منتشر کرده است. در این خبر آمده:‌ دیدار تیم های مس سونگون و سن ایچ ساوه از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه در سالن پور شریفی برگزار می شود که عطاالله محسن زاده به عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی این دیدار را زیر نظر دارد.

این تصمیم عجیب زمانی خنده‌دار می‌شود که بدانید جایگاه تیم‌های اول تا چهارم در صورت هر نتیجه‌ای، هیچ تغییری نخواهد کرد. تیم سن‌ایچ هم که در رده چهارم قرار دارد، در صورت پیروزی نمی‌تواند به رده سوم برسد.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم دلیل کمیته انضباطی برای این کار چیست.

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال برای یک بازی معمولی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha