فرماندار شاهرود: شهروندان از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: شهروندان از تردد غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و برفگیر این شهرستان به ویژه مسافرت از جاده‌های شمالی به دلیل شرایط نامساعد جوی پرهیز کنند.

ابوطالب جلالی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شاهرود به آزادشهر و گرگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدام به موقع شن‌پاشی و نمک‌پاشی توسط کارکنان راهداری این شهرستان از بسته شدن محورها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه تلاش کارکنان راه و شهرسازی شرق استان سمنان شایسته تقدیر است، ابراز کرد: تردد خودروها در محورهای شمالی شاهرود تنها با بستن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

فرماندار ویژه شاهرود تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از سلامت خودرو و همراه داشتن وسایل گرمایشی، لباس مناسب و خوراکی کافی اطمینان حاصل کنند.

مسافران قبل از آغاز سفر با شماره گیری ۱۴۱ از وضعیت محورها باخبر شوند

جلالی با بیان اینکه مسافران پیش از حرکت اطلاعات مربوط به مسیر مورد نظر خود را از طریق شماره گیری ۱۴۱ جویا شوند، ابراز کرد: امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک و همچنین خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان توسط پلیس، هلال احمر و پایگاه مقاومت بسیج، فراجا و پلیس انجام می شوند و این نیروها به صورت میدانی حضور فعال دارند.

فرماندار شاهرود: شهروندان از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند

فرماندار ویژه شاهرود از رانندگان خواست در طول مسیرهای تردد با پلیس راهور و راهداران مستقر در محورها برای جلوگیری و کاهش حوادث و سوانح همکاری کنند.

وی به بازدید از سطح شهر شاهرود اشاره کرد و گفت: کارکنان شهرداری نیز به مانند راهداری با حضور به موقع و موثر اقدام به شن‌پاشی و نمک‌پاشی و برف‌روبی در معابر به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان کردند.

جاده شاهرود به آزادشهر استان گلستان حدود ۱۲۰ کیلومتر است که از گردنه خوش ییلاق می گذرد. همچنین راه شاهرود - گرگان نیز که از مسیر توسکستان عبور می کند،۱۱۰ کیلومتر است.

شهرستان شاهرود از سه مسیر خوش ییلاق، توسکستان و اولنگ به استان گلستان راه دارد که هم اکنون تردد از مسیر اولنگ غیرممکن است.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha