معاون استاندار: جاده‌های اصلی چهارمحال و بختیاری باز است

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف سنگین در نقاط مختلف استان گفت: هم‌اکنون جاده‌های اصلی این استان باز و تردد در آن‌ها جاری است.

علی حیدری روز چهارشنبه در گفت و گوی با خبرنگار اعزامی ایرنا به چلگرد، به استمرار بارش‌ها در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری و ارتفاع ۲.۵متری برف در کوهرنگ اشاره و تاکید کرد: البته گردنه‌های سخت‌گذر چری و شاه‌منصوری در شهرستان کوهرنگ همچنان بسته است اما گردنه تاراز با تلاش نیروهای راهداری و امدادی بازگشایی شده است.

وی با اشاره به بسته بودن جاده‌های تعدادی از روستاهای شهرستان کوهرنگ افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های آب، برق و گاز در روستاهای این شهرستان مشکلی ندارد و تنها آب تعداد محدودی روستاها قطع شده که نیروهای خدمات‌رسان در حال تلاش برای وصل آن هستند.

حیدری به حجم بالای بارش‌ها در مناطق دیگر چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: به‌عنوان نمونه در شهرستان فلارد سیلاب به تعدادی از مناطق روستایی وارد شده اما خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

وی با اشاره به رصد وضعیت بارش‌ها در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امیدوارم این بارش الهی همچنان ببارد اما مشکلی برای کسی ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه فرا گرفته است و تا پایان پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

به‌همین منظور اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده است.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha