۶ نفره شدن نامزدهای پُست ریاست هیات فوتبال فارس، تنور انتخابات را گرم تر کرد
شادی بازیکنان فجر سپاسی

شیراز-ایرنا- با اضافه شدن یک نفر جمع نامزد های پُست ریاست هیات فوتبال فارس به ۶ نفر افزایش یافت تا تنور انتخابات داغ تر شود.  

عضو کمیته سه نفره تعیین صلاحیت کاندیدای هیات فوتبال فارس روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت: حمیدرضا زارعی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی، صلاحیتش مورد تایید قرار گرفت و می تواند به عنوان کاندیدا در مجمع انتخابی رییس هیات فوتبال فارس شرکت کند.

دوم اسفند زمان مجمع

محمد مهدی سرفراز شکوهی ادامه داد: انتخابات هیات فوتبال فارس طبق اعلام فدراسیون فوتبال در تاریخ دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

وی اضافه کرد: پیشتر نیز محمد حسین صفاری، علیرضا یگانه مهر، ‌عبدالکریم نباتی، حسین حیاتی و ‌ حسین قنبری پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها از نظر مراجع ذیصلاح برای تصدی ریاست هیات فوتبال فارس به تایید رسیده بود که به این جمع حمید رضا زارعی نیز اضافه شد.

به گزارش ایرنا، پس از برگزاری مجمع در دوم اسفند ماه سال جاری با کسب آرا لازم یکی از این ۶نامزد انتخابات هیات فوتبال استان بر صندلی داغ هیات در ساختمان حافظیه تکیه می زند.

حال و روز ناخوش فوتبال فارس
کارشناسان فوتبال براین باور هستند که سال هاست فوتبال فارس حال روز خوشی ندارد و این امیدواری وجود دارد تا با رای اعضای مجمع، شخصی که بتواند کشتی فوتبال فارس را به ساحل آرامش برساند سکاندار این رشته پرطرفدار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha