۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85031600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه سه میلیون و ۷۰۰ خدمت بهداشتی به شهروندان دزفول

دزفول-ایرنا- رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: از ابتدای امسال تا کنون، سه میلیون و ۷۰۰ خدمت به شهروندان دزفولی ارائه شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول، محمدعلی شفیعی نیا روز چهارشنبه افزود: این خدمات شامل ویزیت پزشک، دندانپزشک، ماما، خدمات پرستاری، مشاوره های تغذیه و روانشناسی، آموزش سلامت، واکسیناسیون، مدیریت بیماری های واگیر و غیر واگیر بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای است.
وی ادامه داد: شهرستان دزفول از نظر جغرافیایی و جمعیتی، گسترده و پراکنده است از این رو مرکز بهداشت دزفول با توجه به رسالت خود، خدمات تعریف شده در بسته‌های خدمتی را به همه مناطق شهرستان حتی شهروندان ساکن در مناطق عشایری و سخت گذر ارائه داده است.
وی افزود: مرکز بهداشت دزفول نه تنها در مناطق روستایی از طریق مراکز خدمات جامع سلامت در حال خدمات رسانی به مردم است بلکه در مناطق عشایری نیز با احداث خانه های بهداشت، این خدمات را از طریق بهورزان و تیم‌های سیاری به ساکنان ارائه می دهد.
رئیس مرکز بهداشت دزفول اظهارکرد: تیم سلامت شامل پزشک، ماما، پرستار و دارویار طبق برنامه ریزی هفتگی به مناطق عشایری اعزام می‌شود و همه خدمات درمانی و بهداشتی را به صورت رایگان ارائه می دهند.
شفیعی نیا از مردم دعوت کرد به منظور تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و اطلاع از وضعیت سلامتی خود به پایگاه سلامت یا خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه و از خدمات جامع سلامت بهره مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha