۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85031646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات جودوی البرز جایگاه نخست رتبه بندی استان ها را کسب کرد

کرج - ایرنا - رییس فدراسیون جودوی کشور با بیان اینکه هیات جودوی استان البرز جایگاه نخست در رتبه بندی استان ها را کسب کرده است، گفت: این عنوان نتیجه تلاش اعضای هیات و خانواده جودوی البرز است.

به گزارش ایرنا، آرش میراسماعیلی روز چهارشنبه با حضور در مجمع انتخاباتی هیات جودوی البرز با قدردانی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در جودوی این استان افزود: راه اندازی و احداث خانه جودو در البرز کاری بزرگ و اقدامی تأثیرگذار در توسعه جودو استان است.

وی با توجه به گستردگی و ظرفیت ورزش در استان البرز اظهار کرد: سعی می کنیم دومین خانه جودو البرز نیز در سال آینده احداث و راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات تک وزن در البرز که با استقبال بیشتر استان های کشور روبرو شده است، نشان دهنده توان بالای جودوی این استان است به مشکلات به وجود آمده برای این رشته ورزشی در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: به رغم تعلیق ناحق و ناجوانمردانه جودو کشور توسط فدراسیون جهانی و همچنین مشکلات بودجه ای و اعتباری توانستیم با تلاش های صورت گرفته چه در بحث افزایش تعداد ورزشکاران و چه در زمینه اعزام ورزشکاران به رقابت های برون مرزی اقدامات قابل توجهی را به ثمر نشانیم.

وی تصریح کرد: تیم ملی جودو با تمام قدرت و آمادگی کامل در بازیهای آسیایی سال آینده شرکت خواهد کرد.

شهرداری کرج ظرفیت بالایی برای کمک به هیات ها و رشته های ورزشی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این مجمع انتخاباتی بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت های استان تاکید کرد و گفت: شهرداری کرج ظرفیت بالایی برای کمک به هیات ها و رشته های ورزشی مختلف به ویژه برای بهره مندی مناطق کم برخوردار دارد که این مهم باید مدنظر رئیس منتخب و اعضای هیات رئیسه قرار گیرد.

بهزاد فروغی با بیان این که " جذب بخش خصوصی در جهت توسعه ورزش بسیار کلیدی است "، افزود: انتظار داریم با توجه به رشد و موفقیت جودو استان البرز، فدراسیون نیز نگاه ویژه تری به این هیات داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات مثبت و حرکت رو به جلوی ورزش البرز، گفت: با مساعدت و تأکید استاندار البرز، صدور جواز برای تمامی اماکن ورزشی در سطح استان رایگان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: همچنین مقرر شده برای حمایت از سرمایه گذاران در ورزش، به تمام کسانی که در استان البرز قصد راه اندازی و احداث مکان ورزشی دارند، ۵ درصد مجوز تجاری نیز داده شود.

در پایان عباس سلگی به عنوان رییس جدید هیات جودوی استان البرز انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha