۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85031763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه های دهه مهدویت امسال اصفهان با محوریت نشاط اجتماعی برگزار می شود

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: لازم است برنامه های دهه مهدویت امسال با محوریت نشاط اجتماعی، خانواده ها، جوانان و کودکان برگزار شود و در این زمینه همه دستگاه باید همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری عصر چهارشنبه در نشست برگزاری مراسم دهه مهدویت استان در محل استانداری اصفهان افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و نظرات اعضای کمیته قرار شده که برنامه اصلی دهه مهدویت روز نیمه شعبان از ساعت ۱۴ تا غروب در محل فلکه احمد آباد تا گلستان شهدا برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌های متعددی باید در شهرکها و شهرهای اقماری اصفهان مانند شاهین شهر، فولادشهر، مجلسی و شهرک شهید کشوری برگزار شود.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: همچنین برای اینکه مجموعه‌هایی تجاری مانند پاساژها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند نیاز است که از طریق اتحادیه ها و اصناف مکاتبات مورد نیاز انجام پذیرد.

جان نثاری اضافه کرد: برگزاری روز جوان همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) در گذر تاریخی و فرهنگی چهارباغ از جمله برنامه هایی است که امسال باید به طور جدی دنبال شود

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان اصفهان نیز گفت: ١۵ هزار پوستر مرتبط با حضرت ولی عصر (عج) در بسته های ۱۰ تایی آماده شده تا برای نصب در همه ادارات به کار برده شود.

حجت الاسلام مهدی نیلی پور خاطرنشان کرد: در دهه مهدویت امسال برگزاری برنامه ها با محوریت خانواده ها باید از جمله سیاستهای اصلی باشد به ویژه راه اندازی کاروان شادی کودکان می‌تواند زمینه آشنایی هر چه بیشتر فرزندان با اهل بیت و حضرت مهدی(عج) را فراهم کند.

همچنین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در این جلسه گفت: حضور همه اقشار و گروه‌ها در گرامیداشت دهه مهدویت و برگزاری برنامه های مختلف از ضرورت بالایی برخوردار است و نیاز داریم که روحانیان، هنرمندان، فعالان فرهنگی، هیئت های مذهبی، باشگاه های ورزشی و ورزشکاران در این ارتباط و همکاری لازم را داشته باشند.

سردار مجتبی فدا خاطرنشان کرد: امسال اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری برای ارتقای نشاط خانواده ها و شادی و امید آفرینی در بین آنان اهمیت دارد.

به گزارش ایرنا، جلسه کارگروه گرامیداشت دهه مهدویت استان اصفهان عصر چهارشنبه با حضور متولیان دستگاه های دینی و فرهنگی استان به ریاست معاون سیاسی استاندار اصفهان در محل استانداری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha