۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۳۹
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85031903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد باشگاه های خصوصی مازندران در رشته بدنسازی فعالیت دارند

نوشهر - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت :۷۰درصد از ۲ هزار ۵۰۰ باشگاه خصوصی فعال این استان در رشته بدنسازی فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا؛ عادل عالیشان چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی پرورش اندام در رامسر در نشست خبری با رسانه های گروهی در فرمانداری این شهرستان افزود: رشته بدنسازی یکی از رشته های پر طرفدار در این استان بوده که علاقه مندان زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام چندین رشته مختلف را شامل می شود که استقبال از این رشته ها در این استان زیاد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: در این استان ۸۰۰ هیات ورزشی شهرستانی و ۵۴ هیات استانی فعالیت دارد که شمار هیات های استانی به زودی ۵۴ واحد افزایش می یابد.

وی تعداد ورزشکاران آماتور و حرفه ای این استان را بیش از ۱۷۰ هزار نفر اعلام کرد که آنان در رشته های مختلف فعالیت دارند.

عالیشان اضافه کرد : این استان هم اکنون به تنهایی به اندازه هفده استان کشور از میادین جهانی و آسیایی و المپیکی مدال های مختلف کسب می کند.

عالیشان بیان کرد: مازندران سهم بسیار بالایی در بخش مدال آوری و افتخار آفرینی در آوردگاه های مختلف دارد که نیازمند توجه بیشتر است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به ترتیب رشته های فوتبال ، کاراته ، تکواندو ، والیبال، کشتی و بدنسازی بیشترین ورزشکار سازمان یافته را در استان دارد.

وی ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته در انجام برگزاری مسابقات جهانی مستریونیورس در رامسر بیان کرد: مازندران به لحاظ نیروی انسانی در حوزه ورزش مدیران توانمند دارد که بار ورزش استان را بدوش می کشند.

وی میزبانی مسابقات جهانی را یکی از برنامه های این اداره کل اعلام کرد.

۷۰ درصد باشگاه های خصوصی مازندران در رشته بدنسازی فعالیت دارند

به گزارش ایرنا، این مسابقات جهانی از ۲۶ تا ۳۰ ماه بهمن (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار می شود.

ورزشکاران بخش مردان در رشته های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی ترین مردان و مچ اندازی و ورزشکاران بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر دارند.

به گزارش فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام کشور جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha