۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85032028
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات جهانی پرورش اندام در رامسر آغاز شد

۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۵
کد خبر: 85032028
مسابقات جهانی پرورش اندام در رامسر آغاز شد

نوشهر - ایرنا - رقابت های بین المللی پرورش اندام مستریونیورس امروز پنجشنبه با حضور ۵۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی در چهار سالن ورزشی شهرستان رامسر استان مازندران آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری این رقابتهای جهانی با بیان این که همه شرایط برای برگزاری مطلوب این رقابتها مهیا است، گفت: مسابقات بین المللی مستر یونیورس در رشته‌های مختلف مچ اندازی، قوی‌ترین مردان، فیتنس، پرورش اندام از امروز تا ۲۹ بهمن به میزبانی شهرستان رامسر استان مازندران آغاز شد.

عبدالمهدی نصیرزاده افزود: همچنین ۱۰۰ ورزشکار از ۱۵ کشور خارجی در رقابت‌های جهانی پرورش اندام در رامسر شرکت دارند.

وی مجموع ورزشکاران داخلی و خارجی شرکت کننده در این رویداد ورزشی بین المللی را ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد : مردان در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی‌ترین مردان و مچ اندازی و بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسابقات جهانی پرورش اندام در رامسر آغاز شد

نصیرزاده زمان برگزاری آیین افتتاحیه این رقابتهای ورزشی را عصر امروز ذکر و اضافه کرد : این رقابتها در چهار سالن ورزشی شهرستان از جمله مجموعه شهید چمران، اردوگاه شهید صدر و تله کابین رامسر همزمان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد : رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام از امروز ناظر و شاهد برگزاری این مسابقات جهانی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان مازندران، این مسابقات جهانی از ۲۶ تا ۳۰ ماه بهمن (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر آغاز شده است.

به گزارش فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام کشور جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha