۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85032153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۳۳۹ واحد مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر زنجان تخصیص پروژه شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تعداد ثبت نامی ها در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در مسکن ملی این استان ۱۶ هزارو ۶۱۷ واحد بوده که پرونده ۶ هزارو ۵۴۵ نفر تایید و از این تعداد برای یک هزار و ۳۳۹ واحد تخصیص پروژه شده است.

رضا خواجه ای روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر بنیاد مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر با هماهنگی و تعامل راه و شهرسازی استان برای متقاضیان مسکن ملی خانه می‌سازد که با تحقق این مهم بسیاری از مشکلات مردم در حوزه مسکن حل می شود.

وی، به آمار تسهیلات خودمالکی مسکن استان زنجان اشاره کرد و گفت: تعداد سه هزارو ۱۷۸ نفر در سامانه ثبت نام کردند که ۳۰۶ مورد به عقد قرارداد منجر شده است.

این مسوول ادامه داد: در شهرهای ابهر، خرمدره، سلطانیه، طارم و ماهنشان یکهزار و ۴۴۳ واحد با ۱۸۸ بلوک در دست احداث است که تامین زمین برای ساخت مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده راه و شهرسازی بوده و در این خصوص هم همکاری ها خوب است.

وی با بیان اینکه، کیفیت مسکن های احداثی و حفظ جان مردم خط قرمز بنیاد مسکن در اجرای پروژه ها است اظهار کرد: ساخت و ساز با کیفیت و رعایت استاندارهای لازم از اولویت های اصلی این نهاد در اجرای پروژه های عمرانی است، بطوری که با بالا بردن سطح کیفیت و سیستم فرآیند تولید می توان گامی بلند در جهت اصلاح ساختار های اقتصادی و عمرانی برداشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ضرورت دارد و باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت ها پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha