۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85032323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور تجلیل شدند

اردبیل - ایرنا - ۱۵ نفر از فوتبالیست‌ها اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور تجلیل شدند.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ایرنا، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل روز پنجشنبه در آیین تجلیل از این فوتبالیست‌ها گفت: ارج نهادن، تجلیل و قدردانی از سرمایه های فوتبال منطقه یکی از اولویت های هیات فوتبال استان است.

صمد نوتاش افزود: درحال حاضر فوتبالیست‌های بزرگی از استان اردبیل در لیگ های کشور و لیگ های خارجی بازی می کنند و تعدادی هم سابقه بازی در لیگ های کشور را دارند که در واقع سرمایه‌های فوتبال هستند.

وی اظهار کرد: تمامی فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ های کشور به این مراسم تجلیل دعوت شده بودند اما تعدادی از آنها به علت داشتن بازی و برخی مشکلات در این آیین حضور ندارند که در اسرع وقت از این فوتبالیست‌ها نیز تجلیل خواهد شد.

نوتاش با بیان اینکه هم اکنون بیش ۳۰ فوتبالیست از استان اردبیل در لیگ‌های برتر، دسته یک و ۲ بازی می‌کنند، اضافه کرد: کریم انصاری فرد و علی قلی زاده ۲ فوتبالیست اردبیلی نیز به عنوان لژیونر در کشورهای اروپایی بازی می‌کنند و برای کشورمان افتخار آفرینی می‌کنند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه لازمه رسیدن به نقطه مطلوب همدلی و اتحاد است، بیان کرد: برای رشد و توسعه فوتبال استان باید از تجارب پیشکسوتان و این فوتبالیست ها نهایت استفاده را کرد.

وی ادامه داد: درب این هیات برای تمامی دلسوزان و خاک خوردگان فوتبال باز بوده و از تمامی پیشنهادات سازنده که منجر به رشد، توسعه و پیشرفت فوتبال شود، استقبال می‌کند.

نوتاش با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت های استان اردبیل گفت: با توجه به علاقه وافر مردم به ویژه جوانان و وجود استعدادهای زیاد در منطقه به دنبال اخذ مجوز برای حضور تیمی از استان اردبیل در یکی از لیگ‌های دسته یک و یا ۲ فوتبال کشور هستیم.

در این آیین تعدادی از فوتبالیست‌های اردبیلی حاضر در لیگ های برتر کشور نیز نظرات خود را برای رشد و توسعه فوتبال استان بیان کرده و خواستار توسعه و تکمیل زیرساخت‌های فوتبال استان به ویژه در شهر اردبیل و تیم‌داری در لیگ کشور شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha