۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85032338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۳۱ مرکز کاریابی در استان زنجان

۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85032338
فعالیت ۳۱ مرکز کاریابی در استان زنجان

زنجان – ایرنا - مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: ۳۱ مرکز کاریابی در استان فعالیت می‌کند که از این تعداد هشت مرکز به صورت الکترونیکی فعال است.

اسماعیل آقاجانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک کاریابی در استان نیز بین المللی است و در زمینه اعزام کارجویان به خارج از کشور فعالیت می کند.

وی اظهار داشت: کاریابی های استان با ارائه مشاوره های تخصصی اشتغال به کارفرمایان و کارجویان و معرفی فرصت های شغلی به بیکاران، نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری استان ایفا می کنند.

آقاجانلو با بیان اینکه حفظ و نگهداری از اطلاعات شخصی و هویتی جویندگان کار و نیز اقدام در چارچوب دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی توسط موسسه های کاریابی ضروری است، گفت: شناسایی و برخورد با کاریابی های غیر مجاز حتی در فضای مجازی با همکاری انجمن صنفی کاریابی‌های استان به صورت جدی پیگیری می شود.

وی از صدور مجوز ۲ کاریابی جدید در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: صدور مجوزهای موسسات مشاوره شغلی و کاریابی های داخلی ۱۰ روزه است و کلیه مراحل مرتبط با صدور مجوز، الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: متقاضیان دریافت مجوز تاسیس کاریابی های غیردولتی داخلی برای ثبت نام درخواست خود می توانند به نشانی karyabi-mojavvez.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha