۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85032398
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق درختان ری

۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85032398
دستگیری سارق درختان ری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق درختان محدوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال سرقت چوب و درختان از بوستان ها و پارک ها در محدوده «شهرری» بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری شهرری با رصد های میدانی و بررسی پیک جرائم، با پوشش دهی محله های جرم خیز سارق را در حال قطع درختان مشاهده و در طی یک عملیات ضربتی متهم به همراه آلات قطع درختان دستگیر و شش اصله درخت قطع شده کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: متهم که اقدام به قطع و سرقت درختان محدوده شهرری می کرد و درختان را در بازار سیاه به فروش می رساند در تحقیقات به عمل آمده به ۶ فقره سرقت درختان معترف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

اعتراف به سرقت از اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار پارکینگ ساختمان های محدوده «دولت آباد» و کشف چهار فقره سرقت، خبر داد.

جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه از مشاعات منازل مسکونی و انباری ها در «دولت آباد» شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی آن یگان با پیگیری ویژه و هماهنگی‌های لازم، به بازبینی دوربین های ساختمان ها و شناسایی تعقیب متهم پرداخته و سارق را در حین سرقت دوچرخه در یکی از ساختمانها دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۴ فقره سرقت معترف شد، افزود: تاکنون در این خصوص ۲ شاکی به کلانتری مراجعه و شناسایی دیگر مالباختگان در دستور کار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار دارد، متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha