۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85032441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گسترش فرهنگ مهدوی عامل تقویت امید و شادی در جامعه است

ساری-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم پاسداشت فرهنگ مهدویت و تعمیق و گسترش انگاره های مهدوی در جامعه تاکید کرد و گفت: گسترش فرهنگ مهدوی عامل تقویت امید و شادی در جامعه است.

به گزارش دریافتی پنج شنبه ایرنا از دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، روح الله سلگی در جلسه ستاد مهدویت مازندران افزود: فرهنگ مهدوی ازالگوهای معنوی پایدار و مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تکریم مهدویت را وظیفه شرعی و انقلابی دانست و بیان کرد: ایجاد نشاط و شادابی در راستای فرهنگ مهدوی مایه تقویت امید در جامعه خواهد شد.

معاون استاندار مازندران تخریب مذهب را از ماموریت های اساسی نظام سلطه و معاندان برشمرد وافزود: عناصر سرسپرده استکبار و معاند با جلوه های نشاط و سرور مردم به ویژه آیین های مذهبی، اعیاد و دیگر مظاهر فرهنگ دینی و ملی مخالفت می ورزند.

سلگی با اشاره به تشکیل ستادهای برگزاری هفته مهدویت در مازندران به ریاست فرمانداران بیان کرد: همزمان با جشن های نیمه شعبان ۲۲بوستان مهدوی در شهرستانهای مازندران افتتاح خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه جشن های مهدوی امسال پرشورتر از سالهای گذشته در مازندران برپا خواهد شد افزود: امسال در آستانه نیمه شعبان ۲۹۰ویژه برنامه فرهنگی با محوریت فرهنگ مهدوی در مازندران اجرا خواهد شد.

در این جلسه که مدیران فرهنگی و اجرایی استان حضور داشتند چند تن از فرمانداران به صورت وبیناری گزارشی از چگونگی اجرای برنامه های طراحی شده به مناسبت نیمه شعبان در حوزه های ماموریت خود ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha