۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۸
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85032668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ سارق در دزفول دستگیر شد

۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۸
کد خبر: 85032668
 ۱۵ سارق در دزفول دستگیر شد

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: ۱۵ سارق در این طرح در شهرستان دزفول دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی پنجشنبه شب در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد.

وی با اشاره به کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در این طرح افزود: ماموارن انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی و روش‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی ۱۵ سارق شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیات‌هایی مجزا و مقتدرانه متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و ۳۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف گفت: در این طرح، ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز، ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، مقادیر زیادی کابل سرقتی و اموال مسروقه در این طرح کشف و ضبط شد.

وی با قدردانی از پشتیبانی و حمایت‌های دادستان عمومی و انقلاب دزفول و همچنین همکاری مردم دزفول از شهروندان خواست درصورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha