۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85032931
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

گلستان قهرمان رقابت‌های والیبال بانوان کارگر کشور شد

شاهرود – ایرنا – رقابت‌های والیبال بانوان کارگر کشور روز جمعه با قهرمانی تیم گلستان در شاهرود پایان یافت.

دبیر هیات ورزش‌های کارگری استان سمنان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی والیبال بانوان کارگر کشور با حضور ۶ تیم‌، کات شاهرود، مس‌سرچشمه کرمان، کارگری قزوین، گلستان، گیلان و گل‌کهر سیرجان در شاهرود برگزار شد.

جابر قمی با بیان اینکه تیم گلستان مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد، افزود: گیلان به مقام دوم، گل‌کهر سیرجان به مقام سوم و کات شاهرود به مقام چهارم رقابت‌های قهرمانی والیبال بانوان کارگر کشور دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه بازی فینال با برتری ۲ بر صفر گلستان در برابر گیلان خاتمه یافت، ادامه داد: در دیدار رده‌بندی نیز گل‌کهر سیرجان توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان رقابت‌ها کات شاهرود عبور کند و به مقام سوم دست یابد.

دبیر هیات ورزش‌های کارگری استان سمنان با بیان اینکه هر تیم شامل ۱۲ والیبالیست، مربی و سرپرست در این رقابت‌ها حضور داشتند، ابراز کرد: تیم‌ها در۲ گروه سه تیمی با هم به رقابت پرداختند.

گلستان قهرمان رقابت‌های والیبال بانوان کارگر کشور شد

قمی با اشاره به اینکه ۲ داور ملی و ۱۱ داور درجه یک و ۲ داور از استان سمنان رقابت‌های قهرمانی والیبال بانوان کارگر کشور را قضاوت کردند، ابراز کرد: راضیه یداللهی، عطیه سادات مقیمی، صدیقه احمدپور، فاطمه عرب عامری، زهره فیروزآبادی، مهسا مظهری، فائزه رستمی، مریم غلامی، علیه علی مددی، الهه ابراهیم نژاد، فاضله حسینی، مرجان خنکال و مبارکه عجم، قضاوت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه ۱۵ تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، ادامه داد: ۹ تیم به خاطر نامساعد بودن شرایط آب و هوایی از حضور در رقابت‌های قهرمانی والیبال بانوان کارگری کشور انصراف دادند.

دبیر هیات ورزش‌های کارگری استان سمنان افزود: حمید حق‌بین به عنوان دبیر انجمن والیبال و سرپرست مسابقات، نرگس زحمتی به عنوان ناظر رقابت‌ها، مجید احتشام زاده به عنوان معاون فنی فدراسیون ورزش‌های کارگری و سعید طبسی رییس هیات والیبال شاهرود در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

این رقابت‌ها از چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه به مدت سه روز در سالن تختی شاهرود برگزار شد.

۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور ملی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند. شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی دارد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha