امام جمعه مهاباد: مردم در حمایت از نظام اسلامی سنگ تمام گذاشتند

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حمایت از جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشتند و امروز نوبت مسوولان است برای رفع مشکلات و بهبود شرایط جامعه تلاش حداکثری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ملت ما هر کجا و زمانی که نیاز بود بدون دعوت و منت به صحنه آمدند و در حمایت از نظام اسلامی سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: امروز هم دولتمردان و مسوولان باید به صورت جهادی در صحنه حل مشکلات و دغدغه‌های مردم حضور یافته و دین خود را نسبت به آحاد جامعه ادا کنند.

امام جمعه مهاباد با قدردانی از اقدام حکیمانه مقام معظم رهبری در بخشش فریب خوردگان حوادث اخیر هم گفت: از تلاش تمام مسوولان شهرستانی که با حسن نیت پرونده متهمان حوادث اخیر را بررسی و زمینه آزادی جوانان را فراهم کرده تشکر می‌کنیم و امیدواریم شرایط را برای آزادی افراد باقی‌مانده هم فراهم کنند تا همه به آغوش خانواده‌های خود باز گردند.

ماموستا امامی همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث رسول اکرم (ص) اضافه کرد: پیامبر نماد وحدت بین مسلمانان و تاثیر گذارترین شخصیت جهانی است که برای امت و پیروان خود در زندگی دنیوی و اخروی طلب آمرزش و بخشش می‌کنند و از درگاه خداوند برای بندگان درجه معراج که بالاترین رتبه آدمی است، خواستار می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به زلزله اخیر در مناطق شمالی استان آذربایجان غربی و همچنین کشورهای ترکیه و سوریه یادآور شد: تسلیت و همدردی عمیق خود را به مردم مناطق زلزله زده اعلام می کنیم و از خداوند متعال برای جان‌باختگان و خانواده‌های مصیبت دیده طلب صبر و شکیبایی و برای آسیب دیدگان و مجروحان این حادثه تلخ طلب شفای عاجل داریم.

ماموستا امامی تاکید کرد: این حادثه برای انسان‌ها درس عبرتی است که تمام اموال و جایگاه و دارایی دنیوی با اراده حق تعالی می‌تواند در لحظه‌ای از بین بروند و نابود شود لذا آدمی تا می‌تواند باید برای جلب رضایت خداوند و خدمت به همنوع از دارایی و جایگاه خود استفاده کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha