۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85032996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: بصیرت ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی می کند

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: بصیرت و حضور ملت ایران اسلامی در صحنه، نقشه‌های دشمن را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان ایران اسلامی را بار دیگر ناامید کرد.

وی اظهارکرد: دشمن و اغتشاشگران، تلاش زیادی برای حضور نیافتن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کردند اما بار دیگر مردم با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان آنها زدند.

خطیب جمعه آبادان گفت: استقامت مردم ایران بعد از ۴۴ سال در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و این انقلاب به پشتوانه مردم قدرتمندتر از گذشته راه خود را ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد: مسوولیت مسوولان نظام در قبال مردم بسیار سنگین است زیرا امت ایران اسلامی در تمامی صحنه ها بصیرت خود را ثابت کرده اند.

وی افزود: دشمن اکنون بسیار خشمگین است زیرا مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک نه بزرگ به نقشه شوم آنها گفتند.

خطیب جمعه آبادان گفت: تا زمانی که مردم سرمایه نظام باشند کاری از دست دشمن بر نخواهد آمد.

حجت الاسلام غبیشاوی ضمن تبریک عید مبعث افزود: برگزیده شدن حضرت محمد(ص) به عنوان پیامبر خاتم و معجزه بزرگ الهی قرآن کریم از بزرگترین محبت‌های خداوند به بشر به خصوص مسلمانان است که باید در حفظ و عمل به آن کوشا باشند.
وی گفت: خداوند متعال بزرگترین رحمت خود را شامل حال مسلمانان کرده زیرا با برگزیدن بهترین بنده خود به عنوان ولی و پیامبر آنان شریعت، احکام و بینش معنوی را به آنان عرضه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha