برگزاری مسابقات جهانی در کشور موجب رشد ورزش بانوان می شود

نوشهر - ایرنا - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت : برگزاری مسابقات جهانی ورزشی در ایران موجب رشد و گسترش رشته های مختلف بانوان می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مریم کاظمی پور روز جمعه در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در هتل پارسیان رامسر افزود : باید از برگزاری مسابقات جهانی مستریونیورس رامسر نهایت بهره را ببریم.

وی باقدردانی از همکاری همه جانبه مسوولان امر شهرستان رامسر بابت تامین امکانات تغذیه و اقامت ورزشکاران این مسابقات جهانی افزود :چنین رویدادی در حقیقت الگوی خوبی برای سایر فدراسیون ها است.

وی اظهار کرد : در زمان حاضر فدراسیون بدن سازی توانسته در این سال ها به ویژه از زمان شکل گیری دولت سیزدهم در چارچوب های ارزشی و فرهنگی گام بردارد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت : تمام سعی و تلاش ها این است که از رشته های زیرمجموعه بانوان در این فدراسیون حمایت کنیم.

این مسابقات جهانی از ۲۶ تا ۳۰ ماه بهمن (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر در حال برگزاری است.

ورزشکاران بخش مردان در رشته های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی ترین مردان و مچ اندازی و ورزشکاران بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت کردند.

به گزارش فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام کشور جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha