پیروزی انقلاب اسلامی ثمره وحدت و الگوگیری از سیره پیامبر(ص) بود

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پیروزی انقلاب سلامی و جشن ۴۴ سالگی آن ثمره وحدت، اتحاد، یکدلی، یکرنگی،حاکمیت اخوت و نیز الگوگیری از سیره پیامبر اکرم(ص) بود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم جشن عید مبعث در مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) اظهارداشت: مردم کشور بویژه سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه حضوری حماسی و پرشور داشتند که نشان داد خواب‌های آشفته استکبار جهانی در خصوص نظام اسلامی ما تعبیر نخواهد شد و این حضور پر شور مردم جای قدردانی دارد و امیدواریم ما مسوولان توفیق خدمت به این مردم عزیز، نجیب، شریف و صبور را داشته باشیم.

وی بیان کرد: امت اسلامی در همه دوره‌ها بویژه دوران کنونی نیازمند درس گرفتن از پیامبر اکرم(ص) هستند و باید سنت و سیره او را بدستی شناخته و تلاش کنیم در مسیر او گام برداریم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حضرت محمد(ص) در اوج قله است و ما نمی‌توانیم به او برسیم اما باید تلاش خود را بکار گرفته و راه او را دنبال کنیم.
وی اظهارداشت: خداوند متعال جامعه اسلامی را امت واحده خوانده است و بر این جهت تاکید دارد و نه تنها از دعوا و درگیری منع کرده بلکه بالاتر از آن تاکید داشته که باید برادرانه در کنار یکدیگر زندگی کنید و اخوت بین شما حاکم باشد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: هر زمانی که چنین فضایی در جامعه حاکم بود رشد و پیشرفت داشتیم و در مقابل هر زمانی که درگیری و نفاق بود دچار آسیب شده‌ایم.
آیت‌الله محامی خاطر نشان کرد: مسوولان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پای عملکرد خود نگذارند از این جهت که مردم از عملکرد ما گلایه و مطالبه دارند اما بر اساس عشق به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و خون شهدا به صحنه آمدند که چنین چیزی حجت را بر ما تمام کرده و مسوولیت ما را بیشتر می‌کند و باید با تلاش مضاعف خدمت بی منت بیشتری به مردم داشته باشیم و خودمان را مدیون مردم، شهدا و خانواده‌هایشان بدانیم‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha