۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85033578
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تقدیر شهرداری منطقه ۲۰ از مادر شهید مرادی مدافع حرم در روز عید مبعث

شهرری- ایرنا- معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تهران به همراه شهردار ناحیه ۶ همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور در خانه مادر معظم شهید مرادی، از وی تقدیر کردند.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۲۰ تهران، مهدی مالمیر ضمن عرض تبریک ایام مبارک مبعث پیامبر (ص) به مادر بزرگوار شهید مرادی، به شجاعت و بصیرت بالای شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا با حضور خود در جبهه های جنگ، علاوه بر حفظ و حراست از کشور، امنیت و آرامش را به ما بازگرداندند که این فداکاری ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

طاهری شهردار ناحیه شش نیز ضمن عرض تبریک ایام به خانواده معظم این شهید بزرگ والا مقام، جانفشانی شهدا را حاصل فداکاری خانواده ها به ویژه مادران و همسران شهدا خواند و افزود: مادران شهدا از ابتدای انقلاب بارها ثابت کرده اند که با توسل به ائمه اطهار(ع) در برابر تمامی سختی ها می ایستند و با تکیه بر صبر و بردباری راه فرزندان شهید خود را ادامه می دهند.

در ادامه این بازدید مادر شهید مرادی ضمن بیان خاطراتی از شهید، یاد وخاطر این بزرگوار را زنده نگه داشت.

درپایان این دیدار از مادر گرامی شهید مدافع حرم با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha