۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85033818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه اعتراض‌ها علیه کابینه نتانیاهو / هزاران نفر در فلسطین اشغالی تظاهرات کردند

تهران- ایرنا- منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، هزاران نفر برای هفتمین هفته در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش شنبه شب ایرنا از فلسطین الیوم، تظاهرات گسترده‌ای در تعدادی از مناطق فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو و برنامه‌های وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی برای ایجاد تغییرات در دستگاه قضایی این رژیم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، معترضان خواستار استعفای نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سبب مسائل مرتبط با فساد شدند.

این گزارش می‌افزاید، پلیس رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز تظاهرات تعدادی از خیابان‌های اصلی در تل آویو را بسته است.

روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد، بر اساس برآوردها، حدود یکصد هزار نفر در تظاهرات ضد حکومتی در خیابان کابلان تل آویو شرکت کردند.

ادامه اعتراض‌ها علیه کابینه نتانیاهو / هزاران نفر در فلسطین اشغالی تظاهرات کردند

اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو روبه گسترش است و برای هفته‌های متمادی، صهیونیست‌ها به خیابان‌ها آمده‌اند تا مانع از تحقق اصلاحات قضائی مورد نظر وی شوند.

در هفته های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بودند.

این تظاهرات‌ها در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha