۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 85033896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: آثار مرتبط با شهدای هرمزگان، مستندسازی شود

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه امنیت و پیشرفت کشور مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است، گفت: آثار مرتبط با شهدای هرمزگان، مستندسازی شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای ترور، سلامت و امنیت به ویژه شهدای مظلوم اخیر، عنوان کرد: امنیت، سربلندی، اقتدار و پیشرفت روز افزون کشور مرهون رشادت های شهدا و خانواده های معظم آنها است.

وی در همین خصوص افزود: شهدای مظلوم اخیر با خون پاک خود مانع به ثمر نشستن توطئه های دشمنان علیه کشور شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مستکبران عالم و صهیونیستها اخیرا سرمایه گذاری های سنگینی برای دست یافتن به اهداف شوم خود کرده بودند که با بصیرت و هوشیاری مردم و فداکاری های جان برکفان امنیت در این راه ناکام ماندند.

کامرانی با تاکید بر لزوم تکریم جانبازان، افزود: با توجه به اینکه در آستانه ایام ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز هستیم دستگاه های اجرایی نسبت به تجلیل شایسته از جانبازان استان و سرکشی از آنها اقدام کنند.

وی با تاکید بر مستند سازی یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که مستند سازی آثار مرتبط با شهدا از اهمیت بسزایی برخوردار است‌

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین خصوص گفت: دستگاه های اجرایی رسالت خطیری در زمینه مستند سازی آثار مرتبط شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.

کامرانی خاطرنشان کرد: باید بیش از پیش از ظرفیت فضای مجازی در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره گرفته شود.

اخبار مرتبط