محموله قاچاق قرص و پودر بدنسازی در قشم توقیف شد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله ۱۰ میلیارد ریالی قرص و پودر بدنسازی قاچاق در عملیات مشترک ماموران پلیس در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی انتظامی شهرستان قشم، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و یگان امداد شهرستان مرزی قشم در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز روز گذشته (شنبه بیست و نهم بهمن ۱۴۰۱) هنگام گشت‌ زنی در یکی از محورهای روستایی ساحلی این جزیره به یکدستگاه خودروی وانت تویوتا که با سرعت بالا در حال حرکت بود، مشکوک و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده خودرو یادشده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی طولانی این خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۴۸۰ قوطی قرص نیروزا و ۹۵۶ قوطی پودر بدنسازی قاچاق کشف و ضبط شد.

کشف محموله ۱۰ میلیاردی قرص و پودر بدنسازی قاچاق در قشم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: ارزش این محموله قاچاق کشف شده بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال است.

سردار جعفری اضافه کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف محموله ۱۰ میلیاردی قرص و پودر بدنسازی قاچاق در قشم

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha