پولادگر: به دنبال مدال المپیکی در دوچرخه‌سواری هستیم/ مجمع با آرامش برگزار شد

تهران- ایرنا- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حالا یک نفر از خانواده دوچرخه‌سواری سکان هدایت این فدراسیون را بر عهده گرفته و ما دنبال مدال المپیکی در این رشته هستیم.

به گزارش ایرنا، محمد پولادگر امروز یکشنبه در جریان مجمع فدراسیون دچرخه‌سواری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فدراسیون شرایط خاصی داشت اما خدا را شاکریم امروز با آرامش کامل و در یک فضای دموکراسی فرد مورد نظر را انتخاب کردید.

وی افزود:‌ امیدواریم این مسولیت سنگینی که در ۱۶ ماه گذشته بر دوش کشیده شد، موفق شد کارها را پیش ببرد و در همه رویدادها اعزام انجام شد را امسوولان جدید فدراسیون هم ادامه دهند. فدراسیون دوچرخه سواری یک فدراسیون با سابقه و قدیمی است و وقتی به نتایج نگاه می‌کنیم غیر از جاکارتا همیشه صاحب مدال بوده و برای وزارت و کمیته دارای اهمیت بسیار است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: این ورزش در بین مردم جایگاه خاصی دارد و در بسیاری از استان‌ها دوچرخه با استقبال خوبی مواجه می شود. دوچرخه‌سواری قابلیت‌های خوبی دارد چرا که تمام این رشته تنها حوزه قهرمانی نیست و باید به ابعاد دیگر آن هم توجه شود. امروز این فدراسیون تعیین تکلیف شد و مجمع باید کمک کند تا امور به خوبی پیش برود. امیدواریم اولین مدال المپیکی را به زودی در این رشته کسب کنیم. در بین اهالی دوچرخه سواری افراد صاحب نامی دیده می شود و امروز یک فرد از خانواده دوچرخه سواری سکان این فدراسیون را در دست گرفته است.

وی در مورد راه ندادن خبرنگاران به محل مجمع گفت: طبق کدام اساس‌نامه بوده که باید خبرنگاران در محل مجمع حضور پیدا کنند. فقط افراد مجمع می‌توانند حضور داشته باشند و قانون این را می‌گوید. ما امروز به خاطر شرایطی که وجود داشت، تصمیم گرفتیم به این شکل برگزار شود. هر زمان که شرایط وجود داشت، به خبرنگاران اجازه داده شده تا به مجمع ورود پیدا کنند. برنامه‌های نامزدها نیز منتشر می‌شود. مهم این است این انتخابات با آرامش برگزار شد. 

پولادگر در مورد استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج نیز عنوان کرد:‌ من در جریان نبودم و چیزی به من نرسیده است. 

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مفاد جلسه وزارت ورزش با کمیسیون اصل نود مجلس بیان کرد: چیزی نیست که الان به طور خلاصه به شما بگویم و اگر مطلبی قابل انتشار بود، وزیر ورزش بعد از جلسه گفته است.   همچنین مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در جریان این نشست گفت:‌ از دبیر کل دوچرخه‌سواری آسیا که به نمایندگی از فدراسیون جهانی به صورت آنلاین در مجمع حاضر بود تشکر می‌کنم. او دید مجمع با روند اساسنامه جدید برگزار شد و همه‌چیز به خوبی پیش رفت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد:‌ ما در جاکارتا مدال کسب نکردیم اما باید در این دوره حتما به مدال برسیم.کار سختی در پیش است اما با حمایت وزارت ورزش و کمیته می‌توانیم در بازی های آسیایی و المپیک به مدال برسیم.

با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری، رسول هاشم‌کندی با کسب ۲۸ رای از ۵۳ رای ماخوذه به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

محمد صانعی ۱۴ رای، افشین داوری ۹ رای و محمد بابایی نیز ۲ رای در این مجمع به دست آوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha