۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85034395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قیمت گوشت قرمز با واردات دام زنده در زنجان کنترل می‌شود

زنجان - ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: با توجه به ورود دام زنده و تزریق گوشت قرمز به بازار در چند روز آینده شاهد کنترل قیمت این محصول خواهیم بود.

حسین محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز در استان پایین تر از قیمت های نامتعارفی است که در شبکه های اجتماعی منعکس می شود، افزود: عمده مراکز عرضه گوشت و قصابان در استان قیمت های متعارف را رعایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است شرایط به نحوی باشد که عرضه کنندگان و مصرف کنندگان هیچکدام متضرر نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه به طور میانگین قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی در استان حدود ۳۰۰ هزار تومان است، گفت: مردم از نوسانات چند روز اخیر قیمت گوشت قرمز نگران نشوند چرا که با ورود دام های زنده بخش قابل توجهی از نیاز بازار تامین می شود.

محمدی با بیان اینکه دام های زنده وارداتی از اوایل هفته آینده در استان ها توزیع می شود، اظهار کرد: زنجان جزو استان های اولویت دار در تخصیص سهمیه از این واردات است.

وی با بیان اینکه در خصوص ذخیره کافی اقلام اساسی مثل برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت منجمد نگرانی و کمبود در استان وجود ندارد، افزود: میوه شب عید نیز به اندازه کافی در استان ذخیره شده است.

محمدی گفت: از هفته دوم اسفندماه با حضور ۲۰ تیم نظارتی متشکل از بازرسان جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بسیج اصناف، رصد و نظارت مستمر بر بازار در استان تشدید می شود و این نظارت ها تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری نمایشگاه بهاره در استان از ۱۲ اسفند خبر داد و گفت: در این نمایشگاه اقلام اساسی با قیمت های تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در قالب طرح فجر تا فطر نیز عرضه اقلام اساسی در فروشگاهها زنجیره ای استان در جریان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha