آموزش فضای مجازی برای تشخیص درست از نادرست، ضروری است

یزد- ایرنا- دبیر کارگروه نشاط و اجتماعی امور بانوان وزارت کشور گفت: استفاده از فضای مجازی نیاز به آموزش دارد تا محتوای درست را از نادرست و تخریب‌گر تشخیص دهیم.

به گزارش ایرنا "حمیده باقریان" روز یکشنبه در رویداد ۲ روزه "روایتگری سلما" که با هدف همگام سازی دختران جوان و نوجوان در فضای مجازی در استان یزد آغاز شد با بیان اینکه رویداد ملی سلما برای ایجاد کنشگری در فضای مجازی برنامه ریزی شده است، گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، فضای مجازی حقیقتا قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است که در همین راستا، واکنش های جوانان در فضای مجازی در دوره سلما جهت دهی درست و حساب شده می شود.

وی به ضرورت آموزش رسانه ای در بین نسل امروز اشاره کرد و افزود: اگر با قوی ترین أدوات جنگی به میدان برویم اما طریقه استفاده از آنها را آموزش ندیده باشیم قطعا محکوم به شکست خواهیم بود که استفاده از فضای مجازی نیز به همین صورت است.

باقریان ادامه داد: رویداد ملی سلما با حضور ۳۵۰ نفر از دختران از سراسر کشور همزمان با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در کرمان آغاز شد و اکنون در فاز استانی منطبق با بوم هر استان برگزار می شود، که استان یزد اولین استانی است که این رویداد را در فاز استانی برگزار می کند.

رویداد ۲ روزه سلما به همت دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با حضور دختران جوان و نوجوان از سراسر استان یزد برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha