۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85034533
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سوریه اقدام فوری بین المللی علیه حملات رژیم صهیونیستی را خواستار شد

تهران-ایرنا- وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای در واکنش به حمله بامداد امروز یکشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق خواستار اقدام فوری بین‌المللی علیه حملات مداوم رژیم اشغالگر به خاک این کشور شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، در بیانیه وزارت خارجه سوریه در این باره آمده است: این حملات در حالی صورت گرفت که سوریه در حال مداوای زخم‌های خود و دفن شهدا و همچنین دریافت پیامهای تسلیت و حمایت بشردوستانه و بین‌المللی بود.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: این تجاوز در چارچوب هدف قرار دادن اهداف غیرنظامی سوریه ، از جمله خانه‌ها، مراکز خدماتی ، فرودگاه ها و بنادر سوریه توسط رژیم اشرائیل قرار می‌گیرد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود آورده است: سوریه انتظار دارد که دبیرخانه کل سازمان ملل و شورای امنیت حملات و جنایات اسرائیل را محکوم کرده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار آنها و بازخواست و مجازات عاملان آن انجام دهد.

بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) چندین منطقه مسکونی و نظامی در داخل و اطراف دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند که در اثر آن شماری از مردم و نظامیان سوری به شهادت رسیدند.

پدافند هوایی و پدافند موشکی ارتش سوریه چندین راکت را رهگیری کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha