۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85034673
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دوباره نیمار، مصدومیت و لیگ قهرمانان؛ «این قوزک پا یاری رفتن نداره!»

تهران- ایرنا- ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در دیدار این تیم برابر لیل دچار آسیب‌دیدگی شد؛ مصدومیتی که هم ناحیه آن مشابه دفعات قبلی بود و هم زمان‌بندی آن!

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم فوتبال پی‌اس‌جی روز یکشنبه در دیداری سخت برابر لیلی به پیروزی رسید. نیمار، ستاره برزیلی پاریسی‌ها در دقیقه ۵۱ با مصدومیت روبه‌رو و به علت شدت آسیب‌دیدگی با برانکارد از زمین خارج شد.

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که مرد برزیلی ظاهرا دوباره از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده و این‌بار هم مشابه دفعات قبلی چشمان وی را اشکبار کرده است.

علاوه بر اینکه مصدومیت از ناحیه مچ پا برای نیمار تکرار شده، موضوع قابل توجه دیگر این است که این آسیب‌دیدگی درست همزمان با شروع مجدد لیگ قهرمانان مصادف شده است!

نیمار در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شدید شده و این اتفاق در مرحله گروهی برای وی رخ داده بود.

دوباره نیمار، مصدومیت و لیگ قهرمانان؛ «این قوزک پا یاری رفتن نداره!»

با این شرایط، به نظر می‌رسد پی‌اس‌جی یک بار دیگر در لیگ قهرمانان راه دشواری در پیش دارد. پاریسی‌ها در حالی باید در دور برگشت به مصاف بایرن مونیخ بروند که در دیدار رفت در پارک‌دوپرنس با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بودند و حالا از دست دادن نیمار که به نظر می‌رسد برای مدتی طولانی در دسترس کریستوف گالتیه(سرمربی تیم) نخواهد بود، کار آنها را سخت‌تر از همیشه خواهد کرد.

ستاره اسبق آبی اناری‌ها در دو فصل نخست حضورش در پاریس دو بار از ناحیه متاتارسال (استخوان کف پا) دچار شکستگی شد؛ یک بار در فوریه ۲۰۱۸ که در نتیجه آن سه ماه خانه نشین بود و ۱۶ بازی را از دست داد و یک بار هم در ژانویه ۲۰۱۹ که به خانه نشینی سه ماهه و از دست رفتن ۱۸ بازی انجامید. نیمار همچنین در زمان همراهی سلسائو در ژوئن ۲۰۱۹ از ناحیه مفصل قوزک پای راست نیز دچار آسیب دیدگی شد و دو ماه نیم از میادین دور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha