۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 748
کد خبر: 85034695
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا از آخرین قیمت گوشت و مرغ در سراسر کشور

استانها - ایرنا - به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر افزایش ناگهانی قیمت گوشت و مرغ در سراسر کشور، گزارشی میدانی از تازه ترین قیمت های این محصولات حاکیست این ادعاها واقعیت ندارد.

به گزارش ایرنا ماجرای گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومانی این روزها به سرعت در فضای مجازی داغ شد و عده‌ای نیز با القای این قیمت‌ها و انعکاس گسترده آن به سود دلالان و واسطه‌ها بر ذهن مردم و افکار عمومی تاختند.

این اقدامات، واکنش وزارت جهاد کشاورزی را هم به دنبال داشت و معاون امور ارتباطات مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه در پاسخ به ابهامات شکل گرفته اعلام کرد که تصاویری از گوشت بسته بندی و لوکس ۵۰۹ هزار تومانی بدون استخوان و مغز ران گوسفندی که هفت درصد یک لاشه گوسفند را تشکیل می‌دهد، منتشر و قضاوت می‌کنند.

قیمت گوشت گوسفندی، گوساله و مرغ به تفکیک استانهای مختلف کشور در روز دوشنبه اول اسفند۱۴۰۱
ردیف استان

قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی-مراکز عرضه (تومان)

قیمت گوشت گوسفندی در قصابی ها

قیمت هر کیلو گرم گوشت گوساله(تومان)- مراکز عرضه

قیمت گوشت گوساله در قصابی ها

قیمت هر کیلو گرم گوشت مرغ( تومان)

۱

آذربایجان شرقی

۲۲۰۰۰۰ ۲۴۰۰۰۰ ۲۳۵۰۰۰ ۲۴۵۰۰۰ ۶۵۰۰۰
۲ آذربایجان غربی ۳۰۰۰۰۰ ۳۱۰۰۰۰ ۲۴۰۰۰۰ ۲۵۰۰۰۰ ۵۹۰۰۰
۳ اردبیل ۳۱۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۴ اصفهان ۳۳۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۳۰۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۶۰۰۰۰
۵ ایلام ۳۳۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۳۳۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۶ بوشهر ۳۲۰۰۰۰ ۳۳۰۰۰۰ ۲۸۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰ ۶۴۰۰۰
۷ تهران ۳۸۰۰۰۰ ۴۰۰۰۰۰ ۳۶۰۰۰۰ ۳۸۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۸ چهارمحال و بختیاری ۳۱۸۰۰۰ ۳۲۵۰۰۰ ۲۸۴۰۰۰ ۲۹۵۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۹ خراسان رضوی ۴۱۵۰۰۰ ۴۲۵۰۰۰ ۳۷۰۰۰۰ ۳۸۰۰۰۰ ۶۱۵۰۰
۱۰ خراسان شمالی ۳۹۵۰۰۰ ۴۰۰۰۰۰ ۲۸۵۰۰۰ ۲۹۵۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۱۱ خراسان جنوبی ۲۸۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰ ۲۵۵۰۰۰ ۲۶۵۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۱۲ خوزستان ۳۱۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۲۷۰۰۰۰ ۲۸۰۰۰۰ ۶۲۰۰۰
۱۳ زنجان ۳۰۵۰۰۰ ۳۱۵۰۰۰ ۳۰۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۵۵۰۰۰
۱۴ سیستان و بلوچستان ۳۲۰۰۰۰ ۳۳۰۰۰۰ ۲۴۰۰۰۰ ۲۵۵۰۰۰ ۶۸۰۰۰
۱۵ البرز ۳۴۵۰۰۰ ۳۵۵۰۰۰ ۳۱۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۶۵۰۰۰
۱۶ سمنان ۲۸۹۰۰۰ ۲۹۵۰۰۰ ۲۵۰۰۰۰ ۲۷۰۰۰۰ ۶۳۴۰۰
۱۷ فارس ۳۲۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۲۶۰۰۰۰ ۲۸۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۱۸ قم ۳۴۰۰۰۰ ۳۵۰۰۰۰ ۳۰۰۰۰۰ ۳۱۰۰۰۰ ۶۲۰۰۰
۱۹ قزوین ۳۳۳۰۰۰ ۳۴۵۰۰۰ ۲۵۹۰۰۰ ۳۱۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۲۰ کرمان ۳۱۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۲۸۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۲۱ کرمانشاه ۲۷۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰ ۲۰۵۰۰۰ ۲۱۵۰۰۰ ۶۲۰۰۰
۲۲ کردستان ۳۳۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۳۳۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۶۲۸۰۰
۲۳ کهگیلویه و بویر احمد ۳۲۰۰۰۰ ۳۳۰۰۰۰ ۲۵۰۰۰۰ ۲۷۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۲۴ گلستان ۳۵۰۰۰۰ ۳۶۵۰۰۰ ۳۰۰۰۰۰ ۳۱۵۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۲۵ گیلان ۳۰۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۶۲۸۰۰
۲۶ لرستان ۲۷۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰ ۲۵۰۰۰۰ ۲۷۰۰۰۰ ۶۲۰۰۰
۲۷ مرکزی ۳۵۰۰۰۰ ۳۶۰۰۰۰ ۲۷۰۰۰۰ ۲۸۰۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۲۸ مازندران ۳۱۸۰۰۰ ۳۳۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰ ۳۰۰۰۰۰ ۶۲۰۰۰
۲۹ همدان ۳۳۰۰۰۰ ۳۵۰۰۰۰ ۲۸۰۰۰۰ ۳۰۰۰۰۰ ۵۹۰۰۰
۳۰ هرمزگان ۳۳۰۰۰۰ ۳۴۵۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰ ۳۳۵۰۰۰ ۶۳۰۰۰
۳۱ یزد ۳۴۰۰۰۰ ۳۵۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰ ۶۲۷۰۰

گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور به تفکیک مراکز استانی قیمت این محصولات را مورد بررسی قرار داده که در ادامه قیمتها به تفکیک استانی همراه با مستندات فیلم و عکس آمده است:

تهران - بررسی خبرنگاران ایرنا در شهر تهران نشان می دهد که فروشگاه های عرضه کننده گوشت و مرغ در این شهر گوشت گوسفندی (شقه ) را با قیمت هر کیلوگرم ۳۹۳ هزار تومان، گوشت گوساله مخلوط هر کیلوگرم ۳۳۵ هزار تومان و گوشت مرغ را نیز به قیمت ۶۹ هزار و ۹۹۰ تومان عرضه می کنند.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در تهران


خراسان شمالی - خبرنگار ایرنا در مرکز بجنورد با مراجعه به میادین میوه و تره بار و فروشگاه های عرضه کننده گوشت و مرغ، قیمت ها را بررسی کرده است که بر اساس آن قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ۳۴۸ هزار تومان، قیمت گوشت گوساله ۲۸۵ هزارتومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ ۶۳ هزارتومان در روز دوشنبه اول اسفندماه عرضه شده است.

فیلم | قیمت ها در بجنورد

کرمان - بررسی میدانی خبرنگار ایرنا در شهر کرمان نشان می دهد که قیمت هر کیلو گرم مرغ گرم ۶۲ هزار و ۹۶۰ تومان عرضه می شود، هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ۳۱۰ هزارتومان و گوشت گوساله نیز به قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰ هزارتومان در مرکز استان کرمان در دسترس مردم قرار دارد.
فیلم | قیمت مرغ درکرمان

فیلم | قیمت گوشت در کرمان

گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا از آخرین قیمت گوشت و مرغ در سراسر کشور
قیمت ها در کرمان
آذربایجان شرقی - فروشگاه های عرضه کننده گوشت و مرغ در شهر تبریز هم طبق گزارش میدانی خبرنگار ایرنا، گوشت گوساله را با قیمت هر کیلوگرم ۲۶۵ هزارتومان، گوشت گوسفندی را با قیمت هر کیلوگرم ۲۶۵ هزارتومان و هر کیلوگرم مرغ را ۶۲۸۰۰ تومان عرضه کردند.
گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا از آخرین قیمت گوشت و مرغ در سراسر کشور
قیمت ها در تبریز
فیلم | قیمت مرغ در تبریز

فیلم | قیمت گوشت در تبریز

فارس - در شیراز و استان فارس طبق گزارش میدانی خبرنگار ایرنا در مراکز عرضه کننده گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلوگرم ۳۲۰ هزارتومان ، گوشت گوساله هر کیلوگرم ۲۶۰ هزارتومان و مرغ گرم نیز ۶۳ هزار ۹۰۰ تومان قیمت گذاری و به مصرف کنندگان ارائه می شود.

فیلم | قیمت گوشت در شیراز

فیلم | قیمت مرغ در شیراز

مرکزی - گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از سطح شهر اراک و گفت و گو با یکی از عرضه کنندگان نشان می دهد که قیمت شقه گوسفندی هرکیلوگرم ۳۵۰ هزارتومان، گوشت گوساله هر کیلوگرم ۲۷۰ هزارتومان و گوشت مرغ به ازای هر کیلوگرم ۶۳هزارتومان در بازار این شهر عرضه می شود.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در اراک

خراسان رضوی - گزارش میدانی ایرنا از سطح شهر مشهد حاکی از آن است که قیمت گوشت گوساله در این شهر از ۲۳۵ تا ۳۲۰ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم متغیر است و گوشت ران گوسفندی هم تا ۳۷۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است و قیمت مرغ در این شهر ۶۱۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در مشهد

خراسان جنوبی - در شهر بیرجند بررسی خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که گوشت گوساله هر کیلوگرم ۲۵۵ هزارتومان ، گوشت گوسفندی هر کیلوگرم ۲۸۰ هزارتومان و مرغ نیز هر کیلوگرم ۶۳ هزارتومان عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در بیرجند

قم - قیمت گوشت گوسفندی در شهر قم به ازای هر کیلوگرم ۳۶۰ هزارتومان و گوشت گوساله هم هر کیلوگرم ۳۰۰ هزارتومان عرضه می شود و قیمت هر کیلوگرم مرغ هم در این شهر ۶۲هزارتومان ارائه بوده است.

فیلم | قیمت گوشت در قم

فیلم | قیمت مرغ در قم

سیستان و بلوچستان - بررسی قیمت ها در شهر زاهدان نشان می دهد گوشت گوسفندی هر کیلوگرم ۳۲۰ هزارتومان، گوشت گوساله هر کیلوگرم ۲۴۰ هزارتومان و مرغ هم با قیمت هر کیلوگرم ۶۸ هزارتومان در این شهر عرضه می شود.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در زاهدان

مازندران - بررسی قیمت ها در فروشگاه های عرضه کننده گوشت و مرغ در شهر ساری طبق گزارش میدانی خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که هر کیلوگرم مرغ با قیمت ۶۲ هزارتومان، گوشت گوسفندی با قیمت هر کیلوگرم ۳۲۰ هزارتومان و گوشت گوساله نیز با قیمت هر کیلوگرم ۲۹۰ هزارتومان در این شهر عرضه می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

فیلم | قیمت ها در شهر ساری

کرمانشاه - گزارش خبرنگار ایرنا از شهر کرمانشاه نشان می دهد که قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی در این شهر ۲۷۰ هزارتومان و قیمت گوشت گوساله نیز ۲۵۵ هزارتومان عرضه می شود؛ قیمت مرغ نیز طبق بررسی های میدانی ۶۲ هزارتومان در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است.

فیلم | قیمت گوشت در کرمانشاه

خوزستان - فروشگاه های عرضه کننده گوشت و مرغ در شهر اهواز گوشت گوسفندی را ۲۵۰ تا ۲۹۰ هزار تومان و گوشت گوساله را ۲۵۰ تا ۲۷۰ هزارتومان عرضه می کنند و گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا از سطح شهر نیز حاکی از آن است که مرغ نیز به ازای هر کیلوگرم ۶۲هزارتومان در این شهر عرضه می شود.

فیلم | قیمت ها در شهر اهواز

لرستان - بررسی میدانی خبرنگار ایرنا در شهر خرم آباد نشان می دهد که هر کیلوگرم مرغ در این شهر به قیمت ۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود و قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در این شهر از ۲۱۰ تا ۲۹۰ هزارتومان متغیر است.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در خرم آباد

چهارمحال و بختیاری - قیمت گوشت گوسفندی در شهرکرد ۳۱۸ هزارتومان و گوشت گوساله نیز با قیمت ۲۸۴ هزارتومان عرضه می شود و بررسی میدانی خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ نیز در این شهر ۶۳ هزارتومان ارائه شده است.

فیلم | قیمت گوشت در شهرکرد


کهگیلویه و بویراحمد - گزارش میدانی خبرنگار ایرنا در یاسوج نشان می دهد که قیمت گوشت گوسفندی ۳۲۰ هزارتومان، گوشت گوساله ۲۵۰ هزارتومان و مرغ نیز با قیمت ۶۳هزارتومان در اختیار مصرف کنندگان در این شهر قرار می گیرد.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در یاسوج

اصفهان - گوشت گوسفندی در شهر اصفهان با قیمت هر کیلوگرم ۳۳۰ هزارتومان و گوشت گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۳۰۰ هزارتومان در این شهر عرضه می شود و بررسی خبرنگار ایرنا نشان می دهد قیمت هر کیلوگرم مرغ در اصفهان ۶۰ هزارتومان است.

فیلم | قیمت ها در شهر اصفهان

هرمزگان - بررسی خبرنگار ایرنا در شهر بندرعباس حاکی از آن است که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در این شهر ۶۶ هزار و ۲۵۰ تومان است؛ همچنین گوشت گوساله به قیمت هر کیلوگرم ۲۹۵ و گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلوگرم ۳۳۵ هزار تومان در این شهر عرضه و به مصرف کنندگان ارائه می شود.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در بندرعباس

زنجان - بررسی ایرنا در شهر زنجان نشان می دهد که گوشت گرم گوساله در این شهر هر کیلوگرم ۲۸۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، گوشت گرم گوسفندی هر کیلوگرم ۲۸۵ تا ۳۰۵ هزار تومان و گوشت گرم مرغ هر کیلوگرم ۶۴ هزار تومان عرضه می شود.
فیلم | قیمت مرغ در زنجان

فیلم | قیمت گوشت در زنجان

آذربایجان غربی - بررسی میدانی خبرنگار ایرنا در ارومیه نشان می دهد که قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ۳۰۰هزارتومان، قیمت گوشت گوساله هر کیلوگرم ۲۴۰هزارتومان و قیمت مرغ نیز در این شهر هر کیلوگرم ۵۹ هزار تومان است.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در ارومیه

گیلان - قیمت گوشت گوسفندی در گیلان هر کیلوگرم از ۲۷۰ تا ۳۰۰ هزارتومان، و گوشت گوساله به قیمت هر کیلوگرم ۲۷۰ هزارتومان عرضه می شود؛ قیمت مرغ نیز در شهر رشت هر کیلوگرم ۶۲هزار و ۸۰۰ تومان ارائه شده است.

فیلم | قیمت گوشت در رشت

البرز - گزارش میدانی ایرنا در شهر کرج نشان می دهد هر کیلوگرم گوشت گوسفندی در این شهر ۳۴۵هزارتومان، گوشت گوساله هر کیلوگرم ۳۱۰ هزارتومان و گوشت مرغ به قیمت هرکیلوگرم ۶۵ هزارتومان برای مصرف کننده عرضه می شود.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در کرج

گلستان - گزارش خبرنگار ایرنا از شهر گرگان نشان می دهد که قیمت گوشت گوسفندی در این شهر هر کیلوگرم ۳۵۰هزارتومان، قیمت گوشت گوساله هر کیلوگرم ۳۰۰ هزارتومان و قیمت مرغ نیز هر کیلوگرم ۶۳هزارتومان در این شهر ارائه شده است.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در گرگان

سمنان - گوشت گوسفندی در شهر سمنان از هرکیلوگرم ۲۸۹ تا ۳۲۰ هزار تومان عرضه می شود و قیمت گوشت گوساله در این شهر هر کیلوگرم ۲۵۰هزارتومان تعیین شده است؛ بررسی ایرنا حاکی از آن است که قیمت گوشت مرغ در شهر سمنان هر کیلوگرم ۶۳هزار و ۴۰۰ تومان است.

فیلم | قیمت گوشت در سمنان

یزد - بررسی میدانی ایرنا در شهر یزد نشان می دهد که قیمت گوشت گوسفندی در این شهر از هر کیلوگرم ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزارتومان، قیمت گوشت گوساله از ۳۲۰ تا ۳۴۰ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم و قیمت مرغ در این شهر هر کیلوگرم ۶۳هزارتومان است.

فیلم | قیمت گوشت در شهر یزد

کردستان - بررسی قیمت ها در میادین و فروشگاه های عرضه گوشت و مرغ در شهر سنندج حاکی از آن است که قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در این شهر هر کیلوگرم ۳۳۰هزارتومان و قیمت مرغ نیز هر کیلوگرم ۶۲هزار و ۸۰۰ تومان است.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در سنندج

قزوین - قیمت گوشت گوسفندی در قزوین هر کیلوگرم ۳۳۳هزار تومان، قیمت گوشت گوساله هر کیلوگرم ۲۵۹هزار تومان و قیمت مرغ در این شهر هر کیلوگرم ۶۳هزار و ۴۰۰ تومان است.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در قزوین

همدان - گزارش میدانی خبرنگار ایرنا در شهر همدان نشان می دهد که قیمت گوشت گوسفندی در این شهر با ازای هر کیلوگرم ۳۳۰هزارتومان است و گوشت گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰هزارتومان عرضه می شود؛ همچنین مرغ در اردبیل به ازای هر کیلوگرم به قیمت ۵۹هزارتومان عرضه شده است.

فیلم | قیمت گوشت و مرغ در همدان

اردبیل - قیمت گوشت گوساله در شهر اردبیل هر کیلوگرم ۲۹۰هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی هر کیلوگرم ۳۱۰هزارتومان عرضه شده است و قیمت مرغ در این شهر بر اساس گزارش های میدانی هر کیلوگرم ۶۳هزار تومان ارائه شده است.

فیلم | قیمت گوشت در اردبیل

بوشهر - گزارش میدانی خبرنگار ایرنا در بوشهر نشان می دهد که قیمت گوشت گوسفندی در این شهر هر کیلوگرم ۳۲۰هزارتومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله ۲۸۰هزارتومان است و قیمت هر کیلوگرم مرغ نیز در بوشهر هر کیلوگرم ۶۴هزار تومان می باشد.

فیلم | قیمت گوشت در بوشهر

ایلام - قیمت گوشت گوسفندی در ایلام هر کیلوگرم ۳۳۰هزارتومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله ۳۳۰ هزارتومان قیمت گذاری و قیمت گوشت مرغ در این شهر هر کیلوگرم ۶۳هزارتومان عرضه شده است.

فیلم | قیمت گوشت در ایلام

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha