۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85034734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدردانی از شادی‌آفرینان «صبح جمعه با شما»

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۷
کد خبر: 85034734
قدردانی از شادی‌آفرینان «صبح جمعه با شما»

تهران - ایرنا - شبکه رادیویی ایران در ادامه سنت نکوداشت پیشکسوتان برنامه‌های رادیویی، در مراسمی از چند طنز آفرین «صبح جمعه با شما» قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز یکشنبه با حضور علی بخشی زاده معاون صدا، محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، طنازان رادیو و جمعی از مدیران شبکه های مختلف رادیویی و همکاران رادیو با اجرای نسیم رفیعی برگزار شد، در راستای قدردانی از پیشکسوتان رادیو ایران و با مساعدت مدیر شبکه رادیو ایران، از حسین هاشمی به پاس سالها طنزنویسی، ایزد کاویانی به پاس سالها نوازندگی، داود منفرد به پاس سالها صدا پیشگی و خلق تیپ شنگول و فرانک رفیعی طاری به پاس سالها صداپیشگی و خلق تیپ ننه کتی، در استودیوی شماره یک قدردانی به عمل آمد.

پیشتر از اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، مهین برزویی، عباس محبی، مرتضی تبریزی و زنده یاد صادق عبداللهی قدردانی شده بود.

علی بخشی زاده معاون صدا، اطلاع رسانی، آموزش، تفریح و سرگرمی را از کارکردهای رسانه دانست و گفت: شبکه رادیویی ایران مفتخر است که برنامه‌های طنز فاخری دارد و بعد آموزشی و اطلاع رسانی در این برنامه نهفته است. در فرهنگ سازی و رفتار سازی هم موفق بوده است. اگر این برنامه‌ها تذکراتی را با زبان طنز به جامعه نمی دادند، خیلی از نهادها خود را درست نمی‌کردند. هنرمندان با نقش سازی توانستند در جامعه تأثیر گذار باشند.

در بخشی دیگر از برنامه داود منفرد، «شنگول صبح جمعه» به ایفای نقش پرداخت.

همچنین در این مراسم ایزد کاویانی که در زمان منوچهر نوذری نوازندگی برنامه صبح جمعه را بر عهده داشت، نوازندگی و خوانندگی کرد.

بخش‌هایی از این مراسم پنجم اسفند ماه در برنامه «صبح جمعه با شما» پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha