تلاش معاندان علیه انقلاب اسلامی محکوم به شکست است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: تلاش معاندان علیه انقلاب اسلامی محکوم به شکست است.

به گزارش ایرنا از دفتر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران روح الله سلگی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی فرهنگ سازان عاشورایی مازندران افزود: نظامات سیاسی کشور مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی در مسیر ترسیمی پیش می رود و تلاش معاندان اعوجاجی در آن ایجاد نخواهد کرد.

این مسوول سیاسی مازندران با اشاره به پایان ناپذیری عناد استکبار و همپالکی هایش با نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور شد: حقیقت دشمنی مظهر استکبار با روح حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه در کشورمان است.

وی ولایت فقیه را عامل سرافرازی و اقتدار ملت ایران دانست و افزود: دشمنی معاندان و مخالفان نظام اسلامی با ولایت فقیه ناشی از نقش موثر آن در عرصه های گوناگون پیشرفت و بالندگی کشور مان است.

وی با اشاره به اتحاد شوم معاندان در فتنه اخیر خاطر نشان کرد: اجماع جهانی معاندان و مخالفان نظام اسلامی با همسویی کشورهای غربی در فتنه اخیر بی سابقه و مایه شرمساری فتنه گران است.

سلگی حضور حماسی و بی سابقه مردم در راهپیمایی غرور انگیز ۲۲بهمن امسال را پاسخ دندان شکن به طمع ورزی استکبار و متحدانش عنوان کرد و بیان داشت: حضور پرشور و انقلابی مردم در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی موجب دفع فتنه های داخلی و خارجی است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه خوداتکایی ملت ایران موجب هراس استکبار جهانی شد، افزود: دولت و مردم ایران در هم افزایی و اتحاد استراتژیک بسوی قله های اقتدار و بالندگی پیش می روند.

وی انشقاق و تفرقه انگیزی را موجب تقویت جبهه دشمن دانست و افزود: تمامی گروه ها و جریانات سیاسی باید با تاسی به رهبر حکیم انقلاب برای تقویت امید در کشور بکوشند.

این مسوول یاد آوردشد: دولت سیزدهم در تداوم مشی داهیانه رهبر معظم انقلاب بزودی گشایش های زیادی را در فرآیندهای حکمرانی ایجاد خواهد کرد.

سلگی اظهار کرد: در فرهنگ انقلابی توقف و ایستایی معنا ندارد و با تکیه بر فرهنگ " ما می توانیم " چالش های بنیادی کشور مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه عملیاتی کشور در سال آینده عنوان کرد: کار ویژه دولت در سال آینده با رویکرد جهادی، نظام مند کردن مسائل اساسی و عملیاتی کردن راهکارهای چاره ساز در عرصه های فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha