۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۲
کد خبر: 85035042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست ژاوی از سرجی روبرتو؛ تمدید کن

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۲
کد خبر: 85035042
درخواست ژاوی از سرجی روبرتو؛ تمدید کن

تهران- ایرنا- سرمربی بارسلونا با ابراز خرسندی از عملکرد تیمش در مقابل کادیز، گفت: سرجی روبرتو فوق‌العاده بود؛ به او ایمان دارم و می‌خواهم قراردادش را تمدید کند.

به گزارش ایرنا، بارسلونا شب گذشته در حالی میزبان کادیز در ورزشگاه نیوکمپ بود که توانست این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهد و با اختلاف ۸ امتیاز با تیم دوم جدول در صدر خودنمایی کند و به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شود.

ژاوی هرناندز با ابراز خرسندی از این پیروزی گفت: در نیمه دوم، شدت و سرعت بازی پایین آمد و این طبیعی بود زیرا بازی‌های زیادی داشتیم و خستگی آن مانده بود؛ اما موفق شدیم دو بر صفر پیروز شویم. کادیز هم در نیمه دوم چند بار خطر ایجاد کرد.

سرمربی بارسا درباره وضعیت بازیکنان در طول بازی خاطرنشان کرد: از تعویض‌ها راضی هستم. برای فران تورس خوشحالم، او یک‌قدم به جلو برداشته است. آنهایی که معمولی نیستند، خوب بودند. همه لیاقت بازی را دارند. فران یکی از بهترین بازی‌ها را از زمانی که به بارسلونا پیوسته، انجام داد و عنوان بهترین بازیکن میدان را هم به دست آورد. این بازی خوب باعث شد تا این بازیکن اعتمادبه‌نفس لازم را برای دیدارهای بعدی به دست آورد.

ژاوی ادامه داد: سرجی روبرتو هم در کنار فران فوق‌العاده بود. آنها یک نمونه هستند. او کاپیتان فوق‌العاده‌ای است؛ نوع‌دوست است و همدلی دارد. به او ایمان دارم و می‌خواهم قراردادش را تمدید کند.

این سرمربی درباره تعویض روبرت لواندوفسکی و فرانکی دی‌یونگ هم توضیح داد: این تعویض برای جلوگیری از خستگی آنها بود. در دیدار قبلی پدری به‌خاطر خستگی مفرط زمین افتاد و مصدوم شد. نمی‌توانم بیشتر از این بازیکنان را اذیت کنم چرا که بازی‌های زیادی باقی‌مانده و باید انرژی بازیکنان را ذخیره کرد و بیش از حد آنها را خسته نکرد.

وی با تأکید بر اینکه باید برای بازی روز پنجشنبه مقابل منچستر بیشتر آماده شویم، ‌اظهار داشت: مهم کسب سه امتیاز بود که به دست آوردیم. بسیار خوشحالم که بازیکنان از فرصت‌های به‌دست‌آمده استفاده کردند.

بارسلونا با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده‌بندی به ۸ امتیاز افزایش دهد تا گامی دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha