۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 85035057
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش اخیر به ۴۶ واحد مسکونی شهرستان سامان آسیب زد
عکس تزئینی است

شهرکرد-ایرنا-فرماندار سامان با اشاره به بارش برف و باران در هفته گذشته گفت: بارش‌های اخیر به ۴۶ واحد مسکونی این شهرستان به صورت جزیی و کلی خسارت زد.

محمد تقی گنجعلی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در سامانه اخیر در شهرستان سامان ۹۰ میلمیتر بارش به صورت برف و باران ثبت شد، که بررسی و برآورد کارشناسان وارد شدن خسارت ۴۶ واحد مسکونی پس از سه روز بارش بوده است.

وی تصریح کرد:فهرست این منازل مسکونی خسارت دیده تهیه شده است و در اختیار مدیریت بحران استان قرار گرفته است.

به گفته وی، با توجه به بالا آمدن آب رودخانه زاینده‌رود براثر بارش‌های اخیر، آب شرب دچار گل آلودگی شد که چهار تانکر آبرسانی در سطح شهرستان فعال شد و پس از ۱۸ ساعت شبکه آب شرب دوباره وارد مدار شد.

فرماندار شهرستان سامان گفت: در زمان بارش برف و باران ، دبی آب افزایش یافت و به همین دلیل از مهمانان و گردشگران درخواست شد از نزدیک شدن به رودخانه خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت و با بارش سنگین برف به ویژه در شهرستان کوهرنگ خسارت‌هایی به بخش‌های گوناگون وارد و تعداد زیادی از راه‌های روستایی را مسدود کرد.

وزیر کشور به همین منظور طی یک سفر ۲ روزه شرایط استان را از نزدیک ارزیابی کرد و با اعزام بالگرد، ماشین‌آلات بیشتر و نیروهای امدادی روند خدمات‌رسانی و برف‌روبی محورها سرعت بیشتری به خود گرفت.

سامان به عنوان یکی از مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری در ۱۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha