مدیرعامل باشگاه رعد پدافند: کناره‌گیری؟ با قدرت در دوچرخه‌سواری تیم‌داری می‌کنیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش به شایعه‌ی کناره‌گیری از تیم‌داری در رشته‌ی دوچرخه‌سواری گفت: این شایعه به هیچ وجه صحت ندارد؛ ما با قدرت به تیم‌داری در رشته‌ی دوچرخه‌سواری ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری روز گذشته(یکشنبه) برگزار شد و در پایان رسول هاشم‌کندی با کسب ۲۸ رای، رئیس این فدراسیون شد.

پس از برگزاری انتخابات شایعه شد که باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش دیگر قصد تیم‌داری در رشته‌ی دوچرخه‌سواری را ندارد. در همین رابطه سرهنگ محمد صانعی، مدیرعامل باشگاه رعد در گفت‌وگویی کوتاه با ایرنا اظهار داشت: این شایعه به هیچ وجه صحت ندارد. ما با قدرت به تیم‌داری در رشته‌ی دوچرخه‌سواری ادامه می‌دهیم و همانند دیگر رشته‌ها اهمیت خاصی برای این رشته‌ی قهرمانی و همگانی قائل هستیم.

کاندیدای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری که ۱۴ رای را به خود اختصاص داد در ادامه خاطرنشان کرد: می‌خواهیم از فصل بعد حضورمان را در این رشته پررنگ‌تر کنیم و تمام‌قد در کنار فدراسیون جدید خواهیم بود. باشگاه رعد در همه‌ی رشته‌ها با جذب بازیکنان سرباز کمک می‌کند تا سرمایه‌های ورزش کشور دوران مقدس سربازی را در فضایی حرفه‌ای سپری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha