۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85035225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۹ کانون فرهنگی در خوزستان استعدادیابی دانش آموزان را انجام می‌دهند

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۵۹ کانون فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش در استان وظیفه استعدادیابی دانش آموزان را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش در اهواز بیان‌کرد: هفته کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش از امروز آغاز شده و در همین راستا آثار دانش آموزان عضو این کانون‌ها در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه‌داد: استعدادیابی یکی از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش محسوب می شود که بعد از دوره شیوع کرونا فعالیت آن‌ها با جدیت بیشتری از آغاز شده است.

وی افزود: این کانون‌ها زیر مجموعه آموزش و پرورش هستند و دانش آموزان علاقمند برای رشد توانمندی‌های خود و یا فراگیری مهارت، عضویت این کانون ها می‌شوند.

حمیدی نژاد شیوع کرونا را عامل کاهش فعالیت این کانون ها در گذشته دانست و افزود: بعد از فروکش کردن دوران کرونا و بازگشایی مدارس، فعالیت‌های این کانون‌ها با قوت از سرگرفته شده تا درآینده دستاوردهای بیشتری از دانش آموزان خوزستانی را شاهد باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان‌کرد: پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان یکی دیگر از اهداف این کانون‌ها است که فرصت مناسبی برای مهارت آموزی کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود.

حمیدی نژاد با بیان اینکه به واسطه برخورداری از دبیران و مربیان مجرب، امکان پرورش استعدادهای دانش آموزی در استان فراهم است گفت: در نمایشگاه کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش خوزستان از بخش ویژه ای برای نمایش آثار دانش آموزی و استعداد آنها اختصاص یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: این درحالی است که در این کانون‌ها به دنبال مهارت آموزی دانش آموزان هستم تا بتوانند با دستیابی به توانمندی های لازم در حرفه و مهارت مورد علاقه خود فعالیت کنند.

حمیدی نژاد تاکیدکرد: دانش آموزان با تکیه بر مهارت هایی که در این کانون‌ها کسب می‌کنند، می توانند زمینه‌های کاری خود را با شفافیت بیشتری شناسایی و پیگیری کنند.

یکم تا ششم اسفند ماه هفته کانون فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha