۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85035271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسافرگیری خارج از پایانه اتوبوس‌های سبزوار، مسافران را دچار مشکل کرده است

سبزوار- ایرنا- دبیر انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری شهرستان سبزوار گفت: رغبت اتوبوس‌های سبزوار - مشهد به مسافرگیری در خارج از پایانه مسافربری، شهروندان را برای استفاده از خدمات این وسایط نقلیه به درد سر انداخته است.

علی اکبر کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی در حوزه جابه جایی مسافران بین سبزوار و مرکز استان خراسان رضوی، علاقه رانندگان اتوبوس‌ها به سوار کردن مسافر در فضای خارج از پایانه و عمدتا حاشیه میدان "سربداران" این شهر است که ساماندهی این وضعیت برای تسهیل جابه جایی زائران و مسافران در مسیر سبزوار به مشهد، نیاز به همکاری بین بخشی به ویژه نیروی انتظامی دارد.

وی افزود: این موضوع علاوه بر اینکه فروش اینترنتی بلیت اتوبوس سبزوار به مشهد را با مشکل مواجه کرده است، سبب شده زمان انتظار مسافران برای سوار سدن به اتوبوس از نیم ساعت به حدود یک ساعت افزایش یابد.

کیانی با بیان اینکه شرکت‌ها و رانندگان در واقع با دریافت بلیت ملزم به سوار نمودن مسافران در پایانه مسافربری هستند، گفت: از اوایل تیرماه امسال عمده اتوبوس‌های بین شهری اقدام به سوار کردن مسافران در دور میدان سربداران در ورودی مشهد می‌کنند.

وی افزود: ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران مسیر سبزوار به مشهد تعامل و مساعدت بیشتر نیروی انتظامی را طلب می کند که پلیس راهور در مبادی ورودی میدان سربداران مانع توقف طولانی اتوبوس ها شوند تا اتوبوس ها به سوار کردن مسافر در داخل پایانه تن بدهند.

به گزارش ایرنا، مسیر شاهرود – داورزن - سبزوار به عنوان باب الرضا، ورودی غربی استان خراسان رضوی است و سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر و مسافر از این مسیر رفت و آمد می‌کنند.

سبزوار در ورودی غربی خراسان رضوی است که بر اساس آمارهای رسمی، مسافران و زائران مشهدالرضا از ۲۳ استان کشور از این شهرستان می گذرند.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha